hønepøne;-) Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Må bare få ut litt frustrasjon her... Hvor mange ganger skal man holde ut før man sprekker når andre som har født før uavbrutt sier "bare vent"... når det gjelder baby... Bare vent...det blir ikke mye soving om natta Bare vent...det blir mye klær å vaske Bare vent...det blir gråting Bare vent...du kommer knapt til å ha tid til å ta deg en dusj, for det er så travelt Bare vent... Akkurat som at jeg ikke vet dette...og dessuten..jeg er 26år, ikke 19år, som denne personen var da hun fikk sin første. Ellers er alt bare bra:-)
hønepøne;-) Skrevet 31. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 31. august 2006 Huff...ikke misforstå... Man kan være moden som 19-åring. Poenget er at jeg vet mer om babyer på forhånd enn hun kanskje gjorde i og med at jeg er tante og har hatt mye ansvar for barn:)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Bare vent du kommer til og få så mye glede i livet ditt Bare vent du vil kjenne følelser du aldri har kjent før Bare vent det er faktisk koselig med den klesvasken Jeg var 21 da jeg fikk første,er 24 nå og får straks 3mann. Fikk og høre det der bare vent maset, svarte som jeg har gjort til deg nå ) Gled deg vennen, ikke hør på alt tullet )
hønepøne;-) Skrevet 31. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2006 Hehe nei skal ikke la det irritere meg mer, jeg lover deg:) Ja, jeg gleder meg faktisk til å være hjemme med babyen min, og alt slitet og kosen som følger med! Blir godt å bare tenke på babyen, og ikke studier og kveldsjobb og alt mulig annet. Gleder meg som bare det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå