Gå til innhold

Desember: Er alle på babysvømming?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei marekatta!

Vi var super flinke med førstemann, gikk 3 kurs.

Men med lille tuppelura blir det verre med, hun har vi ikke

fått på babysvømming, hun må ta seg en dukkert i ny og ne

i badekaret, tror det blir folk av henne også... he-he :o)

klemz

Her har vi heller ikke tilbud om babysvømming . Kjempedumt !!

Har lenge hatt lyst til å ha lillegutt i basseng, men vi her heller ikke kommet så langt. Nå har et oppvarmet baseng åpnet igjen etter sommerferien - så kanskje jeg kommer meg avgårde. Syns bare det er litt skummelt å dra alene !

Annonse

Sikkert bare jeg som er dum, men... Jeg har litt sperre for å bade guttungen i et basseng hvor det er og har vært mange mennesker. Spesielt når han var helt liten. Stoler ikke helt på de som sier at vannet blir renset så det er ikke farlig. Derfor har ingen av barna mine vært på babysvømming. Man har sett flere eksempler på slurv med rensing. Når de blir eldre er det greit med basseng. Mine to største har begge svømt som 5 åringer, likevel.

Nei vi går ikke. Har ikke babysvømmingskurs her, og det vanlige bassenget synes jeg er for kaldt. Er et basseng i nabogrenda som har oppvarma basseng, kunne gått der. Men har ikke blitt til. Gikk ikke med snuppa vår heller.

Men lillegutt fikk bade i sjøen i sommer! Det var moro det :-) Litt skummelt a begynnelsen, men fryda seg etterhvert

Hmm, da er det ikke bare vi som ikke er på bading med snupp da.

Men dere som ER på bading, bør en ha med noe badering eller noe slikt, eller er det bare hendene våre som ungen har å "støtte" seg til?

Mener jeg har sett bilder fra babysvømming der barnet har en sånn lang "pølse" å holde seg i ol.....

Og bør en være 2 i basenget med barnet?

Kremt, kremt, jeg føler meg ikke heilt vel i badedrekt lenger......*flau*....så jeg tenkte jeg kunne ta på meg oppgaven med å sitte på kanten å ta bilder mens gubben er i vannet med marekattungen.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...