Gå til innhold

Er det bare jeg som ikke får til...

Anbefalte innlegg

... det "pute under rumpa" greiene???? Prøvde det trikset nå, og fikk en lang diskusjon med mannen min som mente at jeg ikke gjorde det rett... Jeg har puta mellom korsryggen og rumpa - og mannen min mener da at jeg heller tømmer de ut... Han mener jeg heller skal ha den mer opp mot rygen, men da blir det jo bare en kul under ryggen, og nedoverbakke til rumpa... Hehehe... jammen ikke lett å få med seg alle triksene - synes i det hele tatt at jeg ikke får løftet rumpa med pute under jeg - da er det jo nesten lettere med bena opp etter veggen - men der er jo litt pes. Har det egentlig så stor forskjell om man bare ligger flatt eller hever rumpa?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6148451-er-det-bare-jeg-som-ikke-f%C3%A5r-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du har pute under rompa, eller legger beina opp etter veggen har fint lite å si. Det som kommer ut igjen vil komme ut uansett. Det beste er å ligge en stund i ro etter samleie men ellers tror jeg du kan ta det helt med ro. Kos deg heller med at du nettopp har hatt sex og ha puta under hodet.

Hadde ein liten diskusjon på dette i går (kan sikkert finne linken laangt nede på side fem eller noko... :) Trur det var sånn ca. 60% for å ligge flatt og 40% for å ha beina oppetter veggen/skråtaket. Medisinsk sett var det vel best å ligge flatt, for å unngå at svømmarane stoppar i gropa i livmortappen, men kven veit... Ein føler jo at ein må prøve alt liksom ;)

He he,kjenner meg igjen når jeg leser innlegget ditt :-)

Jeg pleier å legge puta under rompa + bena oppetter veggen jeg og ligger sånn i ca 30 min eller mindre hvis jeg ikke orker.men har alltid lagt puta under selve rompe ballene,ikke under korsryggen.

Om det faktisk har noe særlig å si for "svømmerne" om de når bedre fram eller ikke,aner jeg ikke,men skader ikke å prøve alt (spesielt hvis man er så baby syk som jeg er) :-)

Nå er dette bare et kjærringråd da... syns alle kjærringråd burde tas med en klype salt,men det synes nok du oxo!

Ha en fortsatt god kveld!

Annonse

er litt enig med anonym her jeg. er det meningen man skal bli gravid blir man det uansett om man vil eller ikke om forholdene ligger til rette for det.

men så er jeg ikke i den situasjonen at jeg sliter....enda.

og blitt gravid alle gangene uten å ligget med pute eller noe annet.

men skjønner at alt blir prøvd ja :)

tja,eg er ikkje heilt enig med anonym! Det er ikkje rett å si at blir en gravid så blir en det,og viss ikkje så er d ikkje meningen at en skal bli d! Er litt for enkelt d!Det er mangen faktorer som spiller inn!Mye om og men om en skal ligge høyt slik at de svømmer bedre,men uansett så føler en seg litt bedre for da har en vertfall prøvt og funnet ut sjøl at d ikkje funker,eller kanskje d va akkuratt d som skulle til!!!!Det går jo ann å legge alle ting til rette slik at sannsynligheten blir større!!:)

Jeg prøvde selv det atletiske stuntet med både bena oppetter veggen og pute under rumpa sist pp, var jo litt komisk da:) Samboeren min fikk seg en god latter ihvertfall:) Og siden jeg har ca null magemuskler ble det veldig slitsomt også...

Jeg tror hovedpoenget er å ligge i ro i en stilling som man kjenner at minst mulig sædceller renner ut. Om du kjenner at sæden renner ned på madrassen ved å ligge flatt så putter du pute under rumpa eller legger deg i en annen stilling. Er ihvertfall større sjanser når man ligger litt i ro etterpå enn om man spretter opp med en gang og går på do, da renner jo masse ned i do. Tror mye av gørret som kommer ut er overflødig og ikke er sædceller, men mest mulig skal ihvertfall få lov til å få sjansen til å havne dit det skal og ikke ned i det kommunale kloakkanlegget! Synes cellene til samboeren min er for dyrebare til det:)

Lykke til videre da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...