Gå til innhold

for tredje gang

miss_data

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så trist! Vi er i samme båt da, jeg går også og blør etter en sa i forgårs (uke 10). Det var min tredje. Kom deg på sykehuset og få en ultralyd. Se at alt eventuelt er ute - hvis det da ikke eventuelt er liv. Se at livmoren din har det bra etter de to abortene. Få snakke med noen som kan følge deg opp og gi råd. Kanskje er du heldig og treffer en lege som er villig til å gi deg ekstra oppfølging når du blir gravid igjen, med tidlige undersøkelser og betryggelser underveis. Uansett får vi støtte hverandre. Kanskje vi får samme syklus etterhvert, men det er vel litt vanskelig å vite, sikkert.

Sender gode tanker!

hei...

ja,jeg håper på bedre oppfølging...

jeg har desverre et veldig anstrengt forhold til det å gå til gu, så jeg gruer meg VELLDIG til dette..

men jeg må jo bare..

etter de to andre abortene har jeg hatt eggeløsning ca 14 dager etter blødningen startet..

så jeg vil tro at dette skjer nå også..

men jeg dra til usa om litt under to uker,så jeg håper vi får det til før jeg drar....

blir litt stressa av dette her...

Annonse

Kanskje kroppen din skal få en pause hvis du virkelig mister nå, og at du skal vente til etter USA-turen? Hvor lenge skal du være borte?

Skjønner at det ikke er morsomt å gå til gu. Du kan jo vente og se og håpe at alt går over av seg selv også. Selv syntes jeg det var og er fint å få alle de svarene jeg kan. Men om du ikke mister nå likevel, så vil du kanskje uansett ikke kunne se noe på ultralyd, i og med at det er så tidlig. Så jeg forstår deg om du vil vente og se. Kroppen er jo flink til å ordne opp selv (gud, er lei av å høre det der, men det er vel sant).

Håper du kommer deg og at alt blir bra. Tre aborter får holde for oss begge to!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...