Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Bruker dere vanlege bukser eller mammabukser? Vanlege topper eller mammatopper?
Linemor m/ twins 2007 og 2010 Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Jeg bruker vanlige bukser og vanlige topper. Men får ikke igjen knappen i buksa da Dongeri har jeg kutta ut, for det ble for stramt. Er 17+1. Men jeg har ikke lagt på meg så mye enda, siden jeg har kasta opp fram til forrige uke.
Gjest Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Hei! Jeg er 16+1 i dag og har så langt bare brukt vanlig bukser og topper. Har kjøpt meg min første mammabukse som jeg snart har tenkt å prøve siden olabuksene begynner å bli noe ubehagelig i livet. Men mammatopper har jeg ikke tenkt på engang jeg, vanlige gensere og sånt er jo som regel ganske elastiske og holder vel ganske greit tror jeg. Har heller ikke lagt på meg noe nevneverdig, så det er bare magen som begynner å bule litt
RosaPåBall Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Hei Dongeriene min er så lave i livet at jeg ser for meg at jeg skal klare å bruke dem en stund til. Må derimot bruker mammatopper pga av lavt liv på buksa, eller strutter jo naken mage rett ut!! Er fortsatt på min vanlige vekt da jeg har hatt dårlig matlyst lenger og er 16 + 2 dager i dag.
Regnbuens barn™ . Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Hei. Jeg har brukt mamma bukser og topper en stund nå, bruker noe av mitt vanlige tøy og, men pga at jeg har mye stramme bukser og kortere topper så foretrekker jeg å bruke gravid bukser, som ikke strammer på magen. HAr ikke gått opp noe i vekt, men magen har jo vokst, dette er nr 2 og jeg er 19+5
mammae:-) Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Bruker mine vanlege dongeri bukser enda, har bl.a lee og de er lave på livet, så håper å bruke dei en stund til, kan evt opne en knapp og ha belte på. Blir det ubehagleg får jeg ta frem mammabukser. Bruker vanlege topper/gensere også, men hadde så lyst på en slik rutete skjorte som er i alle butikker no, så kjøpte en slik i mamma variant på lindex i går:-) Er 18 uker og gått opp ca 2-3 kg,, og magen kom "plutsleg" denne uken...
endelig et lite nurk:) Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Følte i uke 18 at det begynte å bli litt forstramt over magen til å gå med vanlige bukser, gikk da ut å kjøpte mammabukser som riktignok var litt for store, men mmmmmmm så behagelig å slippe den stramme kanten i livet. Det er vel smak og behag, og også hvor fort du får mage.....
RompeRock Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Jeg har begynt å bruke mammambukser allerede nå, selv om jeg bare er 16+2 og dette er min første. Jeg har så få andre bukser, og ingen av dem er behagelige lenger, ihvertfall ikke et stykke utpå dagen... Har lånt en del mammabukser av venninner. De er bittelitt store enda, men synes det er bedre enn å gå med for trange bukser Har ingen mammatopper enda; synes det klarer seg med de vanlige jeg har. Kommer kanskje til å kjøpe meg et par billige litt lange topper utover høsten og vinteren, slik at magen dekkes og jeg og bollen ikke skal fryse ;o)
findus Skrevet 1. september 2006 #9 Skrevet 1. september 2006 Har ikke kjøpt meg noen "ordentlige" mammabukser enda, men de vanlige olabuksene har blitt for små i livet. Bruker mer skjørt om dagen (lettere å "gjøre" lavere i livet), og så har jeg arva noen større bukser av venninner som ikke bruker dem lengre. En av dem er sånn høy-i-livet-bukse som rekker til over navlen, og den ser så "mammabukse" ut på meg at jeg har måttet skaffe meg lang topp til å ha over for å ikke plutselig se ut som en vraltende flodhest når jeg tar den på
Gizom81 Skrevet 1. september 2006 #10 Skrevet 1. september 2006 Går vist bare i mammabusker, har kjøpt nr tre i dag. Lange genser og mamma topper ankom klesskapet for vel tre uker siden. Enda jeg har lagt på meg snart 7 kg kan jeg fint bruke de gamle toppene, men da må jeg ha en lang under, eller kryper de jo helt opp under puppa! Er 17+0 i dag, og det siste par med sko jeg kjøpte sist uke måtte jeg øke en str..... Tror nesten jeg tar inn vann jeg..... Hilsen
25 år gammel mamma Skrevet 2. september 2006 #11 Skrevet 2. september 2006 Jeg bruker mine vanlige bukser. er i uke 19, men jeg fester de med en strikk fra knappehull til knappen.Detta går helt fint, men man må jo ha genser som går over da..
titti 79 med februarbaby =) Skrevet 2. september 2006 #12 Skrevet 2. september 2006 Hei har brukt mammabukse siden uke 8.Blei fort stor denne gangen og liker ikkje lave bukser.Men e har bare lagt på me 2 kg så de e ikkje de .Er 15+2 idag.Bruker vanlige gensere.=)
Gjest Skrevet 3. september 2006 #13 Skrevet 3. september 2006 heisann! jeg er 18+4 i dag. og måtte faktisk bruke mammabukse for første gang i går. Ingen av de andre buksene ville lukke seg over magen.. så jeg måtte bare krype til korset... men men.. Merket skikkelig forskjell på magen den siste uken=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå