Gå til innhold

Forskjeller på hvordan fødselene deres startet?

Fru Brumm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mine to fødsler begynte helt likt, med masrier Det er kanskje det samme som du kaller svake rier? De var i hvertfall vonde nok til at jeg ikke fikk sove, og hver gang jeg la meg ned og forsøkte å slappe av, økte de i styrke. Likevel hadde de ingen hensikt, jeg fikk ikke åpning av dem. Sånn holdt jeg på i 2-3 døgn begge gangene før fødselen kom skikkelig i gang. (Første gangen måtte jeg til slutt få epidural, for jeg var helt utslitt av å ikke ha sovet skikkelig på flere døgn. Det slapp jeg heldigvis andre gangen.)

Den største forskjellen på mine to fødsler er at den andre gikk mye kjappere når jeg først var i gang og hadde fått åpning, og det er jo helt etter læreboka. Nå er jeg spent på nr. 3, for det heter seg gjerne at det tar lenger tid igjen da. Den andre fødselen er som oftest den kjappeste.

LYKKE TIL! :o)

• 3 uker senere...

Annonse

alle mine tre fødsler har vert overstått på ein time etter første ri,

men ingen har startet likt første gang gjikk vannet , andre gang våknet eg til sterke rier men da gjikk aldri vannet for han ble faktisl fødd i vannposen så jordmor måtte stikke hull etter på, tredje mann ble satt i gang ved at de tok vannet på syke huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...