Gå til innhold

UKE 39-skravletråd

Anbefalte innlegg

Jasså jenter, dere sitter der med tantebesøk alle sammen? Nesten alle? Det ble ikke noe av uke 34. Men ikke gi opp håpet, søstre. For snart er det fram med Solvipect og så Lille-Gubben.

Noe her som er skravlesjuk da? Vi er forresten blitt mange ikm-ere den 27.september. klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6147611-uke-39-skravletr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Føler at jeg er litt sinna på den siste anonyme nå!!! MEN MEN....

Jeg har det fint jeg... blir jo en "rolig" periode nå frem mot el... greit nok kanskje å ikke hele tiden holde på med baby-laging. Ser egentlig frem til å bli ferdig med det :-)

Og du...?

Du maja mor du maja mor....

Ser at du kommer med inndirekte kritikk mot de anonyme!!!!

Har du noen gang tenkt over at det kanskje er en grunn til at anonym knappen eksisterer????

Kanskje noen er redde for dumme spørsmål eller av andre grunner føler seg trygge når anonym knappen brukes???

Det er nok en grunn til at den eksisterer så ro ned hormonene dine en smule....

Annonse

enig Trine. Jeg er også kun i 2PP, men det er lov å håpe for det. Må jo jobbe litt med saken da. Det verste er at jeg ikke vil si til gubben når jeg har el, for da tror han kanskje at jeg kun vil ha sex for å lage barn, eller føler seg presset. Vet ikke. Må bruke kvinnelist.

Hehe.. Ja, det er klart det er lov og håpe.. Vi må nok jobbe litt hardere med saken denna måneden her.. Jeg vet sånn ca når jeg har EL, men sier ikke noe til gubben jeg heller.. For da tror jeg han føler seg som en donor bare.. Så foreløpig tar jeg det når vi har lyst og føler for det begge to... Noe som er ganske ofte, og ingen er noe spesielt vanskelige og få i gang.. Hehe. Lykke til denne pp.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...