monicah Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Du er sikkert å føder. Håper alt tår bra til. Krysser fingre å tær
*toppris* Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 hehe, hadde det bare vært så vell ja.. sukk... lei nå.. har faktisk vasket hus ikveld:) *stolt* nå er jeg helt gåen, usj... vondt i ryggen til og med, skrubbet på alle fire og styrt på... Hvordan gikk det med deg idag?? Er så spent på å høre!!!
*toppris* Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Leste på den andre tråden nå... FOR EI KJERRING!!! Hvordan i all verden kan hun, en såkallt voksen dame, skylde på en unge?! Ikke tar hun kontakt med deg som er mor til barnet, stikker av med sykkelen og driver å lyver om situasjonen!!! Og de gamlingene (som klager på oss unge nå til dags, fyttigrisen, skjerpe seg kjerring! Håper virkelig du lo henne få høre! Det er da selvsagt hun som skal betale erstatning for skaden OG unnskylde seg ovenfor deg og din sønn. Nei og nei, blir FORB på slikt, skulle ikke vært lov i det heletatt. Stakkars sønnen din da! Uff, håper du sa til ham at du tror på ham, og at av og til så er noen voksne rett og slett ikke voksne.... Selv om han sikkert vet det så er det nok godt å høre det fra mamma'n;) Uffa, gikk ikke som håpet for deg idag da, kun skuffelser... Bra du begynner bli myk da ivertfall, bedre enn ingenting. Da er det jo åpning neste. *ballongen* hehe... *gliser* Så da er ivertfall livmorhalsen nedkortet? Regner med du ikke ble strippet da siden du ikke var moden, eller? Skjer fremover nå da? Har selv hatt en god dag, sorry... Blødningen ga seg, minket gradvis, så ingen grunnt il bekymring der. En blodig slimklump av og til ikke noe mer enn det. Men etter å ha vært på tur på mixn for å låne film (fortsatt ansatt, liker de godene ja) og på butikken for å handle mat så hadde jeg en liten blødning, ikke stor så er ikke bekymring der heller. Viser da bre at ting skjer:) Nå har jeg som sagt vasket og styrt på, så stramningene er sterke, kanskje det har en viss effekt. *tvitvi* Skal til jm imorgen for å se om modningen har blitt påvirket av strippingen, etter annbefalelse fra legen når jeg ble strippet. Så håper virkelig det har vært effektivt.. Det bli nok en ny stripping også, er det som er planen ivertfall... *gledemeg*
monicah Skrevet 1. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2006 Sorry, sovna på sofa, helt i koma. Tror det er best å svare deg i morgen, klarer nesten ikke å lese engang. Lykke til hos JM God natt zzzzzzzzzzzzz
monicah Skrevet 1. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2006 Dør snart av spenning, er du snart hjemme igjen eller?
monicah Skrevet 1. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2006 Kult, tenk hvis du føder i dag :-) Hmmm, kanskje ikke så kult likevel. hvem skal jeg da skravle med??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå