leam77 Skrevet 31. august 2006 #1 Del Skrevet 31. august 2006 etter siste mens å regne burde jeg være 8+2 på vei... var på ultralyd i går hvor jeg fikk bekreftet at jeg iallefall ikke kunne være mer enn 6 uker på vei, enten det eller så hadde fosteret sluttet å vokse.. BLEI VELDIG BESKYMRET OG REDD.. skal tilbake om 2uker for å sjekke hvordan ting ligger ann.. noen som kan hjelpe meg har råd???? kommer til å bli de 2 lengste ukene i mitt liv, har ikke hatt blødninger men løper på do hele tiden for å sjekke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LINDA*** Skrevet 31. august 2006 #2 Del Skrevet 31. august 2006 Burde ikke legen informert deg om slikt? hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skytte72 Skrevet 31. august 2006 #3 Del Skrevet 31. august 2006 hei....... skjønner godt du er bekymret.... så de ikke hjerteaktivitet da? det er normalt at det er en margin på 14 dager pluss minus, kommer an på når du hadde eggløsning også. du kan eventuelt ta en hcg til legen din med to dagers mellomrom for å se om den stiger. det går nok bra skal du se:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 31. august 2006 #4 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg var på kontroll da jeg trodde jeg var i uke 9, fikk ul og ble raskt satt tilbake til uke 7. Mener selv at det ikke kan stemme, jeg er MINST en uke lenger på vei enn det legen sa! Men hjertet banket hos meg, gjorde det ikke det hos deg? Det begynner å slå i uke 6 en gang mener jeg, så det er jo ikke så farlig om det ikke slo enda om du bare er i uke 6=) Var det innvendig eller utvendig ul du fikk? Jeg hadde utvendig da, og der er det jo ikke like detaljert som ved innvendig etter så få uker... Håper de finner ut av det, og at det ikke er noe galt hos deg! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leam77 Skrevet 31. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 31. august 2006 nei de så ingen hjerteaktivitet, var litt derfor og at de trodde eg var mindre på vei... lånte en vennines side sist(har fått min egen nå) var veldig bra og kunne åpne meg her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skytte72 Skrevet 31. august 2006 #6 Del Skrevet 31. august 2006 ta en hcg prøve du for å se om den stiger....... rart de ikke sa det til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leam77 Skrevet 31. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 31. august 2006 var utvendig ultralyd, var derfor jeg skulle komme tilbake om 2 uker.. men skulle sefølgelig ta kontakt dersom blødninger...men sefølgelig etter at jeg var der i går prøver jeg desperat og føle meg gravid men har ingen typisk svangerskapstegn ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skytte72 Skrevet 31. august 2006 #8 Del Skrevet 31. august 2006 men en må vel ta innvendig ultralyd for å se hjerteaktivitet når du ikke er så langt på vei?! jeg ville ha forlangt innvendig så slipper du å gå å enste deg i 2 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leam77 Skrevet 31. august 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 31. august 2006 takk for det, skal ringe legen min i morgen.. det var en jordmor jeg var hos..vet ikke hvor mye de kan om sånt...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leam77 Skrevet 31. august 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 31. august 2006 takk for rådene.. skal nok ta meg noen tlf samtaler i morgen å bestille innvendig ultralyd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skytte72 Skrevet 31. august 2006 #11 Del Skrevet 31. august 2006 de skal no vite om hcg prøver de også vil jeg tro. men du må til legen for å ta det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skytte72 Skrevet 31. august 2006 #12 Del Skrevet 31. august 2006 lykke til i allefall....... det går nok bra med deg. få høre hvordan det går med deg da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 1. september 2006 #13 Del Skrevet 1. september 2006 Uff nå har du det ikke godt... Håpr du får deg en ul idag, synes det var rart de tok utvendig ul så tidelig, det kan være årsaken... når fikk du positiv graviditets test da?? Kan det stemme at du er kortere på vei??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HanneL Skrevet 1. september 2006 #14 Del Skrevet 1. september 2006 Hei hei, Bare inne og titter fra 3 trimester da jeg leste innlegget ditt. Ville bare gi deg noen beroliggende råd. Jeg har venter mitt tredje barn om noen uker og har opplevd det samme som deg alle gangene. Fant ut at jeg var gravid , tok privat ul og fikk beskjed om at jeg var 2-3 uker mindre på vei. Hjertet begynner å slå i uke 6 , men det kan like gjerne være i slutten som i begynnelsen av uke 6.Og med utvendig ul er det vanskelig å fastslå dette uansett. Det stemmer også at man må bruke innvendig ul for å se det. med utvendig har de ikke sjans. De fleste får symptomer litt senere enn uke seks også. Tror nok du kan slappe helt av! Men du kan jo om du er redd bestille privat ul og be dem ta en innvendig. Evt. ringe gynekolog og bestille time der. Du kan det uten å gå via fastlege og når det gjelder graviditet er det gratis uansett. Ønsker deg masse lykke til! Stor klem Hanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jajja og lillegutt Skrevet 1. september 2006 #15 Del Skrevet 1. september 2006 Hei og hå.. jeg er 8 uker på vei nå og har ikke kjent symptomer før nå.. Bare litt trett.. har vært bekymret for det, men flere her inne har beroliget meg med at det kan ta litt tid før de kommer.. så nå førts i uke 9 er jeg kvalm og spydde først gang i går..Så hvis du er i uke 6 kan det nok ta litt tid før du merker noe.. vi er alle forskjellige.. Noen slipper unna det verste mens andre sitter ved potta hele tiden.. Håper virkelig du får tatt en invendig UL snart, så du kan slappe mere av.. masse lykke til klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå