LINDA*** Skrevet 31. august 2006 #1 Del Skrevet 31. august 2006 Det er sikkert mange som ha spurt før. Men jeg er helt grønn! 1.dag med mens, er det 0+1? Er i min 5.uke. Er jeg ha 4+4 i dag, eller 5+4? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skytte72 Skrevet 31. august 2006 #2 Del Skrevet 31. august 2006 du er nok 4+4:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 31. august 2006 #3 Del Skrevet 31. august 2006 Du har rett. Første dag i siste mens er dag 0, neste dga er dag 0+1 osv. Nå er du 4+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LINDA*** Skrevet 31. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 31. august 2006 Hjertelig:) Takk for svar! Pakke kommer i posten, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pachamama Skrevet 1. september 2006 #5 Del Skrevet 1. september 2006 Hei sunshine, Da er vi nøyaktig like langt! Synes jeg er kortest av alle her(og logisk er det siden vi nettopp kan ha funnet ut om graviditet), så hyggelig å se at det er flere. Jeg skjønte heller ikke denne regningen, men noen her inne forklarte det for meg. Ulogisk at vi er 4+5 når det ikke engang er tre uker siden befruktning, men sånn er det jo. Ønsker deg et godt svangerskap og regner med at vi vil holde følge her inne da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå