Gå til innhold

Gravid-bilbeltet har ingen betydning for risikoen for skader!

Tommage♀♂

Anbefalte innlegg

Dette er kopiert fra Trygg Trafikk sine nettsider:

Gravid – hva bør man tenke på?

Bruk bilbeltet – det er det sikreste både for mor og barnet i magen. Det finnes enkelt utstyr som styrer beltet slik at det blir liggende under magen. De kan gi en bedre komfort, men har ikke betydning for risikoen for skader i en eventuell kollisjon. Slike beltestyrere kan kjøpes eller leies i barneutstyrsforretninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg kjøper et alikavel jeg, om ikke d hjelper så kan d jo ikke skade heller;) Og så virker d jo så mye mer behagelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alternativet er å ikke ha beltet på, må jo bravibeltet være sikrere :-) Jeg orker ikke dette beltet over magen når den vokser seg til i alle fall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg,d er myyyye mer behageligere å bruke gravid bilbeltet. Jeg husker ihvertfall fra mitt første svangerskap når magen min begynte å bli stor, så var d deilig å få beltet under magen, enn at d ble liggende over den store magen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg krasjet i mitt forrige svangerskap og så tydelig merke etter selen, er veldig glad jeg hadde spesialbelte på, hadde jeg ikke hatt den hadde beltet strammet seg over skambenet, og innenfir der ligget barnets hode...

De er ikke dyre, så jeg vil anbefale alle å bruke det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hørte historien din forrige gang! Den tenker jeg ihvertfall på når folk sier at det ikke har noe å si hvilket belte en bruker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar iallefall ingen sjanser på dette punktet. ringte hts å purret på gravidbeltet mitt nå, de skulle sende det på mandag:) (Deltok på den internett konkurransen, men ikke fått noe belte ennda...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...