Gå til innhold

I dag har vi handlet inn..

M-82 har fått ei prinsesse:)

Anbefalte innlegg

Kommode,stellebord, 2stk.helsetepper, smekker, krabbeteppe, håndklær, sengesett, dyne-pute til vuggen og litt klær;) d er så koseli :)

Fikk også vugge av et vennepar helt gratis,alle er så gavmilde:)

gleder meg til å begynne å vaske klærne og putte dem i kommoden:-)

tips til dere som ikke har kjøpt babycall.. topcom PMR babytalker 1000, kr 398,- var best i test i d nyeste foreldre og barn bladet :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6147233-i-dag-har-vi-handlet-inn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Jeg har sett dem på nett, men de har vært utsolgt alle steder i en periode. Forrige forventet levering var 1. sept tror jeg, men har ikke sjekket om de har fått inn. Jeg bare søkte på Topcom på google og gikk inn på nettbutikker derfra.

Annonse

Annonse

oki,nå har jeg sjekket d opp...jeg leste feil..d er kun dn foreldrene har som går på batteri,den som skal være på barnerommet går på strøm..huff...ville jo selv også ha med kun batteri!

Phillips SBC kom på 3 plass i testen,koster 899,- og den har batteri på begge to;)

Det står jo:

"Ny oppgradert modell av testvinneren i TV2 Hjelper deg og magasinet Foreldre og Barn. Nå med trådløs babyenhet!"

på komplett.com

har sendt mail til de og forhørt meg..så da får jeg vel et ordentlig svar på om begge enhetene er trådløse håper jeg :)

nei..vanskelig, synes de er litt dyre..

for jeg MÅ ha helt trådløs - skal bl a gifte meg i juni et sted hvor det ikke er innlagt strøm..så da er det greit m trådløs babycall :o/

si fra om du finner noen bra, da..vet om den philips på tv2testen, ja..litt over 800ikke sant?..hm tenke tenke.. merkelig at de gjorde babyenheten trådløs men gjorde foreldreenheten med ledning. jaja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...