1609. dvs OVERTID Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 for å få igang fødselen? har gjort det noen ganger,og merker at magen blir hard og øm..Er i sluttspurten,går bare å venter på den lille!Føler meg veldig klar nå!!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 vannet mitt gikk av det. fikk veeeldig rask fodsel og fodte paa 70 minutter............var da ei uke paa overtid. kan virke som om hele greia ble satt igang og speeda opp av b.stimuleringa. funka for meg ja !vannet gikk etter 5minutters stimulering.
1609. dvs OVERTID Skrevet 31. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2006 Det gikk veldig fort ja,har nesten 2 uker til ul-termin,min termin har vert (usikker på den..),kanskje det ikke er klart enda.. Tenkte prøve meg i massasjestol,har hørt det skal være veeldig effektivt.. Andre som har prøvd det?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Hva skal man gjøre da...? Bare fikle med brystvortene liksom...?
detvarengutt! Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 dytter!! detailjs please!! hva gjør man?
*toppris* Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 massere brystvortene, fikle med de og ja, rett og slett simulere de. "leke";) Når magen da strammer seg stopper du, når det har avtatt er det pån igjen. Syns selv det hjelper på stramningene... Er flere som syns det hjelper på modning osv grunnet hormonet som blir produsert ved denne typen stimulering. Det er også noen jm som under fødsel ber deg/partneren gjøre dette for å hjelpe på riene.. så slik sett må det jo ha en effekt.)
Loli Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Hahaha, huff...ser liksom ikke for meg at sambo skal sitte å fikle med brystvortene mens jeg ligger der å peser! Får heller prøve ut trikset hjemme tror jeg...
Elle Vilde Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Har ikke prøvd selv, synes det er så ubehagelig, for de er så ømme... (Men, dette skal snart prøves, om jeg så må ta paracet på forhånd, he, he... tuller litt nå, altså!) Jeg spurte jordmor om det var noe jeg kunne gjøre for å få fart på de regelmessige kynnerne mine, når jeg hadde det. Hun sa at ingenting var vitenskapelig bevist, verken spise ditten eller datten, sex, vaske hus osv. Det eneste du kanskje kan forsøke er å stimulere brystvortene dine, sa hun. Vet ikke om dette er vitenskapelig bevist, men det var i hvert fall det eneste min jordmor hadde tro på. Så det er sikkert bare å trekke og dra, og rulle og gni og AUAUU!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå