Gå til innhold

Bærum Sykehus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt endel med Bærum sykehus å gjøre siden jeg tidligere har hatt en abort. Selv om det ikke var en hyggelig situasjon var absolutt alle av de annsatte jeg pratet med kjempe søte og snille. Jeg finnes ikke i tvil om at jeg vil føde på Bærum. (Også har det jo litt å si at jeg ikke bor mer enn 5 min unna :) )

Annonse

Jeg skal også føde på bærum, termin 12 jan. Har født tre ganger tidligere på rikshospitalet, men sist fødsel endte med at vi mistet vår vakre datter, så jeg klarer ikke tanken på å føde der igjen......

Så vi prøver på bærum i håp om at alt skal gå bedre denne gangen.

Blir vel sendt til Bærum dersom det skulle bli fullt på Ullevål. Ønsker i første omgang Ullevål ettersom dette ligger nærmest der jeg bor, men Bærum sykehus er mitt "lokale" sykehus. Har hørt mye positivt om Bærum, jormødrene er dyktige og hyggelige for med meste.

Har termin 23.januar, så det kan jo tenkes at vi treffes.

Annonse

Skulle vi kanskje presentere oss?

Jeg kan jo begynne :)

Har da altså termin 22 januar og vi vet at det mest sannsynlig er en liten jente. Vi bor på Gjettum, så jeg bekymrer meg ikke for lang reisevei til sykehuset :)

Er for tiden 20% sykmeldt fra barnehagen jeg jobber i.

Jeg og samboer er begge 25 år og gleder oss masse til jenta kommer.

Da fortsetter jeg presentasjonsrunden (bra idè! :))

Jeg har også termin 22 januar. I følge ultralyd og jordmoren får vi en liten gutt, og det er vårt første barn.

Jeg og samboeren er 30 år og bor i bydel Ullern i Oslo. Valgte Bærum som fødested, siden jeg hørte veldig mye positivt om fødeavdelingen der, og i tillegg så hører vår bydel til dette sykehuset. Jeg er fortsatt i 100 % jobb, og håper å få fortsette med det så langt det går. Har en gangske fleksibel arbeidgiver (jobber i et konsulentselskap), og det merkers veldig godt nå :)

Ellers så har vi begynt " å sette oss inn" i forskjellig type barneutstyr. Både jeg og samboeren synes det er litt vanskelig, siden det finnes så ufattelig mange varianter av vogner, senger, stellebord og bilstoler.

Helene, siden du jobber i en barnehage, kanskje du kunne gi noen gode profesjonelle tips angående barnevogner?

Ha en fortsatt fin dag, og håper at det er flere som blir med på presentasjonsrunden :)

hei!

det er en stund siden jeg har vært her inne og har ikke fått med meg innlegget fra starten av, men jeg slenger meg på likevel... :) vi har nettopp flyttet til Kolsås og har termin 10.januar... fødte på drammen sykehus forrige gang (bodde i drammen da), og har ikke bestemt meg for hvilket sykehus ennå... blir altså enten bærum eller drammen... jeg er 24år, samboeren min er 26år og vi har en gutt på 1,5år...

klemklem

hihi jeg håper også å være der 10januar(overtid er oppskrytt har jeg alltid sagt he he), termin 10januar iallefall og det skal visstnok bli en gutt, jippi! er 29 og typen er 30 og første barn for begge, var så lite planlagt som det går an å få blitt men nå gleder vi oss mye begge to og gruer oss litt he he, håper jeg ikke ser så mye av bærum sykehus egentlig, vil fort inn og fort ut he he

Hei :) kanskje litt treg jeg, men slenger meg på her jeg.

Skal føde på bærum, har termin 27 januar. Og bor (fra og med neste uke) på blommenholm. Er 21 og er førstegamgs. Ifølge ultralyd så venter jeg og samboer mest sannsynlig en liten prinsesse:) gleder meg, men er litt skremt og da...Men med et godt nettverk så går dette så bra så:)

jeg er også treg.. :)

Skal føde på bærum :) Termin 12, men tipper selv på rundt 8-9.. :)

Dette blir mitt fjerde barn. Har født tre ganger før på rikshospitalet, sist fødsel endte i at vi mistet en vakker liten datter....

Vil ikke gå nærmere inn på dette..

Men pga traumer og ingen (!!) tillit til sykehuset, har vi valggt å føde på et annet sykehus.

Håper brum blir bra :)

Jeg bærer på en liten prins :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...