Gå til innhold

da er det konstantert ... snuppa på 9 har adhd ..

Anbefalte innlegg

godt å få en diagnose på det for har skjønt at det har hvert noe og inbilt meg heletiden at ho må ha en eller annen form for adferdsproblemer ... men som en sier jenter er mere problimatiske å opptage og ho er ganske dkole flink en så lenge ...

Fortsetter under...

Annonse

Mine 2 ble utredet på bup i forskjellige kommuner og ble delvis utredet forskjellig, men så utarter adhd seg forskjellig på dem og.

Jenta ble observert på skolen, filmet i alene lek og i lek med utreder hvor jenta bestemte og når utreder bestemt. Det ble tatt EEG(?)(blander støtt EKG og EEG) + at jeg og lærer svarte på en del spørsmål skriftlig. Her ble ingen evne-tester tatt fordi hun ikke sliter faglig på skolen.

Gutten tok masse evne-tester, men ble ikke filmet. Han ble og observert både i time og friminutt på skolen. EEG(?) test ble tatt og vi svarte på en del spørsmål skriftlig.

Vi hadde og en del samtale timer med bup både når barna var med og ikke.

Det er en ganske lang og møysommelig periode. Du må bl.a svare på spørsmål helt tilbake til svangerskapet. Men det er godt de er nøye!!!!

Lykke til!

Lurer du på mer, ta gjerne kontakt på msn, meld deg inn på Bokstavbarna.no og/eller Tistelbarna.net.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...