Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juhu! Trønder hen ja :) Bor i trondheim, du da?

Skrevet

Når har du termin da?

Skrevet

har termin 9 april:) du da? flaks at sønnen min skal konfirmeres ca en mnd etter

Skrevet

Termin 27.april og har en datter på 4 år. Blir hektisk til deg den perioden da :)

Skrevet

hehe,ja, men satser på mye hjelp:) blir fin konfirmasjonsgave til sønnen ettersom høyeste ønske var småsøsken:)

Skrevet

Hei! Bor på Stjørdal!! Har termin 15.april.. Bli du mor for første gang? Bli nr 2 t mæ, har en sønn på 3år:)

Skrevet

Heia

Flere trøndere her ja..kanskje noen av oss møtes på St.olav i april da?. Jeg bor i Trondheim - på Byåsen. Har termin et godt stykke uti april, men har ikke vært hos legen enda for å få en mer eksakt dato. Når er det vanlig å oppsøke lege for sjekk under graviditet? Ved 2-3 mnd? Jeg er helt grønn på dette feltet..:-)

Skrevet

Enda en trønder........ Bor ikke så langt unna City Syd, venter nr 4. Har to jenter på 8 og 10, og en gutt på 6. Har termin 12. april.

Skrevet

Jeg var hos legen når jeg var 6 uker på vei, men det var pga å få sykmelding pga kvalmen :( Tror de fleste går første gang til legen rundt uke 10-12 etter de nye reglene om kontroll

Skrevet

Arti om vi kunne møtes en gang her i Trondheim. Så på BIM-treff sidene at det skulle være et treff 14 september på Zia Therese. Jeg tenkte å ta en tur dit..hiv dere med jenter!:-)

Vannmann75

Skrevet

Synes det er litt tidlig å gå på bim treff enda jeg... De fleste har vel deeeeeeeeen magen sikkert, så kommer vi da, med ingenting hehe

Skrevet

Ja,,he he - enig i det. Kanskje litt VEL ivrig!!:-)..

Skrevet

Bor i Trondheim jeg også:) bor på Møllenberg nå men flytter snart til Byåsen:) som vi gleder oss:)

Skrevet

Hei

Jeg bor også på byåsen. Har dere kjøpt hus? Vi kjøpte hus her i fjor og trives veldig godt. Fint å bo i nærheten av marka..jeg går turer hver dag og skal prøve å gjøre det under hele graviditeten.

Skrevet

Ble ikke hus på oss denne gangen nei... fire roms leilighet:) så nok av plass:) flytter ikke før november... vi får holde kontakten så kanskje vi kan ta oss noen turer på nyåret:) Er ni uker nå... enn du?

Skrevet

Gleder meg til Trøndertreff! Flytter til byen om to måneder og er gjerne med på treff! Har termin 6. april

Skrevet

Fint med leilighet da!:-)Syns det er deilig å flytte jeg, å få kastet masse gamle greier og ryddet skikkelig opp! Vi flyttet inn der vi bor nå for ca 1 år siden, men har ikke kommet helt i orden enda..

Jeg er ca 10 uker på vei (tror jeg ). Har termin 10 april, men det kan hende det endres etter legetime til uken. Jeg har stort sett følt meg ganske bra, bortsett fra litt kvalme og litt trøtthet..Enn du?/dere andre!:-) Har funnet meg noe favorittmat som ikke gjør meg kvalm: knekkebrød med brunost, druer, salat og fiskegrateng..he he.

Skrevet

-og det blir arti med treff ja! Kjenner ingen andre i min situasjon, så det blir kjempegøy å treffe "likesinnede". Begrenset hvor mye kjæresten orker å høre av alt jentegravidpratet også..he he. Men det blir bedre når jeg har fortalt det til venner og familie. Har foreløpig holdt det bare for oss. Venter til etter 12 uke. Har hørt det er veldig liten sjangse for at noe går galt etter det. Fint å ha dere her inne da! "Usynlige" venninder.

Skrevet

Hei!

Det treffet er for de med termin i feb-mars-apr som jeg forsto :)

Er nok ikke så mye mager enda da sikkert :)

Hva driver dere med her i byen? skole, jobb?

Skrevet

Jeg jobber som fagmedarbeider innenfor biologi og holder litt på med studier på NTNU ved siden av. Nok å gjøre med andre ord:-) Går litt treigt på jobb for tiden pga den slappe formen..

Du/dere andre da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...