~hope~ i 7.himmel Skrevet 31. august 2006 #1 Del Skrevet 31. august 2006 området rett ovenfor hofte benet framme-vanskelig å forklare,men tror det kan være i venstre eggstokk/eggleder...? flere som har hatt smerter der?hva kan det være?ikke konstant,kommer og går liksom gjennom dagen. er forresten prøver,dersom det kan ha noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 31. august 2006 #2 Del Skrevet 31. august 2006 Er vel ikke godt å si... jeg har og stikkninger i det som kan kanskje kjennes ut som d er i eggstokken. Tror igrunnen jeg kjente d også før jeg ble gravid noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #3 Del Skrevet 31. august 2006 Hvor langt er du på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 31. august 2006 #4 Del Skrevet 31. august 2006 9+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #5 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg spurte ~ønskedrømmen~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~hope~ i 7.himmel Skrevet 31. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 31. august 2006 er prøver,og venter ikm rundt 13 sept. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #7 Del Skrevet 31. august 2006 He - he... Med IKM 13. sept. er du knapt nok befruktet. Du har sikkert EL i disse dager, så da er det nok det du kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skytte72 Skrevet 31. august 2006 #8 Del Skrevet 31. august 2006 jeg er 8+5 å har også slik. fikk høre at det var helt normalt å ha smerter der, for det strekkes og tøyes så det skal bli plass til nurket:) ble bekymret jeg også men ble litt roligere når jeg fikk høre at det var helt normalt, så tror ikke det er noe å bekymre seg over:) skal vær litt vondt her og der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skytte72 Skrevet 31. august 2006 #9 Del Skrevet 31. august 2006 hehe, tror jeg svarte kaa82 i stedet... men du som lurte har nok el. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~hope~ i 7.himmel Skrevet 1. september 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 1. september 2006 hehe..alt i orden.tusen takk for at dere svarte.har ikke kjent smerter der ved el siden jeg var 14 år,men det har vel med at jeg har sluttet på pillen i vår,så nå kommer vel smertene tilbake igjen da.fant ut at det måtte være el ja,og da ble det gjort en innsats den kvelden,så får vi se om det ble noe resultat når tanta er ventet;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå