Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #1 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg synes vel egentlig ikke det selv, men? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #2 Del Skrevet 31. august 2006 Nei, det synes jeg ikke.. Men Viktor Johannes passer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #3 Del Skrevet 31. august 2006 Enig. Alle mellomnavn til Johannes passer foran navnet - og da blir det ikke noe mellomnavn lenger... Tror det passer best med mellomnavn som er lenger enn Johannes. Og da blir det kanskje for tungt? Men vil ha mellomnavn jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 31. august 2006 #4 Del Skrevet 31. august 2006 Tja.. det går jo! Om det ikke skal brukes til daglig.. Victor Johannes flyter litt bedre.. :-) Fine navn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #5 Del Skrevet 31. august 2006 Hva med Johannes Waldemar da? Er det tungt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #6 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg synes Johannes Mathias og Johannes Elias funker fint som dobbeltnavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:*lillefru*:har født*: Skrevet 3. september 2006 #7 Del Skrevet 3. september 2006 Nei, ikke i mitt øre. Men smaken er som baken, delt ) Victor Johannes klinger litt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. september 2006 #8 Del Skrevet 4. september 2006 Nei, det synes jeg ikke passer. Skal du bruke begge navnene, ville jeg snudd på de, altså Victor Johannes. Det klinger ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå