Gå til innhold

7 SEPTEMBER!!!! Bergens jenter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Torsdag 7. september!

Middag/drikke og brus på zupperia klokken 17.00!!!

Dette er å anbefalles! Jentene her er kjempe grei! :))

Hvem vil komme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er egentlig grååådig kjekt;) eller hva sier dere jenter?

Skrevet

Ok da masa, kommer jeg :-) har ikm 11 sept, så tar en test om morgenen jeg da så drikker jeg vin hvis den er neg, som den så klart er... Er mye moro ja. Kom igjen dere nye!!!!

Skrevet

hihi:) vet ikke om jeg kan komme da:P meenee.. regner med det:P

tror ikke jeg kan drikke.. skal tiiidlig opp om fredagen... meene... hadde det vært onsdag, så kunne jeg drukke øl..

Skrevet

Vi kan godt ta onsdag for min del om det passar betre. Eg er i alle fall med. Har ikm ca dagen etter Kirsty, 12., så det blir vel ein del graviditetsteikn-spekulering ;)

Skrevet

Ok, då blir det vel torsdag? Berre eit forslag dersom det hadde passa betre for alle. Gler meg :)

Skrevet

jaudå...

meeneeee... skulle denne være sååå langt nede då? HÆÆÆ??

Skrevet

må få med oss flere...hvor er alle de andre fra bergen?

Skrevet

Oppfordrer alle nye prøvere i Bergen til å komme, det er såå kjekt! Jentene her er å fantastiske og jeg er superglad for at jeg turte å ta steget for å bli med! Du vil ikke angre!

Skrevet

Gratulerer med nytt nick :-)

Ja kom alle nye, dere som ikke har vært før, vet at her er mange fra bergen på sidene :-)

Skrevet

Opp. Info til nye: Kirsty har ei stor veske med Madonna-biletet til Munch på (ho puppedama) ståande på bordet. Då er det berre å gå bort til bordet og seia kodeordet høgt og tydeleg som er eggløysingsslim. Neida...

Skrevet

hihihihi!!! :-)

Kom igjen dere nye, dette er moro!

Skrevet

Hehehe... kodeord... heheh... fikk meg en god latter nå!

Vesken er ikke til å ta feil av! Den står oppå bordet, og vi pleier å sitte på et av de små vindusbordene, bord 18 eller 19!

Ja, kom alle sammen bli med.....til eventyrland for å se...... nisser og dvereger og tusser og troll......tralalalalalalalala

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...