Gå til innhold

Oktober: Tihi... Bare en tanke...


1dag igjen, og da kom hun ;)

Anbefalte innlegg

Leser litt innlegg her og der og mange sier jo at de er så lei av ikke å få sove om natten pga. tissing/stor mage/halsbrann osv osv. og at de gleder seg til babyen kommer for da er jo det "over"... Jeg venter nummer to jeg nå da, og tankene mine går heeeeeeeeeeeeelt den andre veien, vil heller opp å tisse 20ganger enn å måtte følge en annen sin rytme igjen, myyyyyye mer slit det... For alt i verden, jeg er og dritlei av å være stor og bekkenløsning og alt det der, nyskjerrig på den lille er jeg og, men husker fortsatt for en ENORM omstilling det var etterpå.(Våknet av hvert et klynk, fikk sove max 1-2timer av gangen, når jeg endelig sovnet så våknet gullet osv) Ikke for å skremme, heller for å muntre opp den siste biten av svangerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det sier jeg og om folk lurer på om jeg er lei.. Jeg nyter egentlig roen sier jeg da.. hehe

Har en på 10 mnd og bare 40 dager til termin.. huff tenker det kommer til å bli bra travelt ja. Men ikke misforstå vi gleder oss veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok slitsomt nok ja, men jeg står heller opp halve natten med nurket mitt, enn å slite meg natten igjenom med kribling, kløing i hele kroppen, akkurat som det er en hel maurtue der inne, pluss smerter i ryggen, så det er umulig å finne en stilling. Men ja, jeg er forberedt på våkenetter, men på en litt annen måte enn nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønner hva du mener, man sover jo ikke så mye bedre med barneskrik ved siden av:) men i forhold til bekkenløsning, kramper, ubehagelige sovestillinger og det at jeg tilbringer mer tid på do enn noe annet rom i huset høres det faktisk himmelsk ut....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Kjenner meg godt igjen! De første 5 ukene etter forrige fødsel satt jeg oppe med babyen nesten hele natta- hun ville rett og slett ikke sove! Så en dotur i ny og ne kan rett og slett ikke sammenliknes med hva som kommer etter fødslen! :-) (Ikke for å skremme noen altså....tror vi var veldig uheldige med babyens døgnrytme i starten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja jeg tror ikke noen førstegangs kan forestille seg helt hvor innihampen trøtt man egentlig kan bli de første ukene!! Kom som et sjokk på meg i hvertfall:) Mitt beste tips er å ikke skulle fylle dagene med så mye når babyen er på plass, sov når den sover:) Hybelkaninene får man alltid tatt før eller siden!

Skal bli skjønt å slippe halsbrann,da... Det savnet jeg ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at man ikke får tilbake nattesøvnen fordi om babyen er ute ja! Men da slipper jeg kanskje å våkne fordi jeg har så innmari vondt, i alle fall! Og selv om BL (ifølge fysio) sannsynligvis ikke forsvinner med det samme nurket er ute, så forsvinner forhåpentligvis leggkrampene og halsbrannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som jeg skulle sagt det selv!!! nyter de siste dagene i stillhet jeg. ute og treffer venner når jeg orker og hjemme og slapper av hvis jeg vil det.

men gleder meg selvfølgelig utrooooolig mye til å se lillebror!!!!!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går gravid med nr. fire, og vet hva det vil si å få en baby i huset. Husker godt at vi gikk og bar og bar på førstemann halve natta, men likevel var det bedre enn å plages med halsbrann, uttallige doturer, dårlige liggestillinger etc. For i det hele tatt å kunne overleve la jeg meg ned så snart babyen sov, og var jeg riktig heldig så kunne jeg få godt og vel to timer sammenhengende med søvn. Babyer er heldigvis forskjellige, og vår førstemann var en som sov veldig lite, noe som han gjør den dag i dag. Nr. to var heldigvis en prinsesse som trengte mer søvn. En venninne av meg hadde det helt motsatt. Førstemann til henne sov og sov døgnet rundt, og måtte vekkes for å få mat. Så sjokket ble stort da prinsessen kom og snudde opp ned på livet deres.

 

Jeg er forberedt på at jeg må opp flere runder om natta, og ser derfor på disse mange doturene om natta som en forberedelse til hva som venter når lillefrøkna kommer.

 

Kanskje blir det bedre enn jeg tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...