Gå til innhold

Er så glad, fikk innvilget ks i dag!

Anbefalte innlegg

Jeg er så lettet, var til ks samtale på sykehuset i dag og fikk det innvilget med en gang! På forhånd har jeg vært til samtale med spesialjordmor da jeg hadde med et notat der jeg har skrevet opp hvorfor jeg ønsket ks denne gangen (traumatisk fødsel sist + mye bekymringer ved dette svangerskapet). Notatet ble lagt i journalen min og overlegen jeg snakket med i dag hadde lest det på forhånd og tydeligvis gjort seg opp sin mening allerede før jeg kom inn. Jeg vil derfor anbefale alle som skal på samtale om å skrive ned hvorfor en ønsker dette. Jeg hadde aldri greid å snakke så fornuftig om det som jeg har skrevet ned, det ville endt med snørr og tårer. Man er utrolig sårbar i en slik situasjon og det er godt å støtte seg på det "skrevne ord". Får ks 9 dager før termin og er bare sååååååååååååååååååå kjempeglad og lettet over at det gikk i orden. :-D

Fortsetter under...

Gratulerer!!! Håper du kan glede deg og telle dager nå! Helt enig med deg forresten, jeg og skrev ned alt på forhånd. Selv om jeg ikke bruktet arket hadde jeg den klar lommen i tilfelle. Vil du også være med på terminlisten vår? Håper det:-D Stor klem til deg!

Annonse

Gratulerer!

Har et lite spørsmål. Hvor skal du føde? Jeg har også fått innvilget KS, men vet ikke når ennå. Mest sannsynlig en gang den uken du skal ha! Jeg skal "føde" på Ahus. Hadde vært moro med flere der i samme situasjon ;-)

Gratulerer med innvilget keisersnitt! Godt å slippe å bekymre seg lengre. Jeg skal på samtale på mandag og gruer meg masse. Føler at jeg ikke har grunn nok og at de bare kommer til å overkjøre meg....

Så jeg får bare manne meg opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...