Gå til innhold

Maxi cosi eller besafe izi sleep?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket av disse vil dere anbefale? Er det noen som har testet besafe izi sleep setet? Hvordan kommer det eventuelt ut?

Har god erfaring med hts sine seter fra før (Men aldri prøvd babyutgavene). Liker veldig godt at dette setet kan legges flatt utenfor bilen, men synes det er litt tungt. Skal antakelig ha en trehjuling der iallfall maxi cosi passer. Litt usikker på besafe izi sleep. (Easy Walker Sky. Noen som vet?)Vet at maxi cosi kommer godt ut i tester, men aldri hørt noe om besafe izi sleep. Hva bør vi velge?

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp Maxi cosi! Izi sleep er tung å bære og ikkje noko bedre i bilen, alt ryggen kan legges ned gjeld kun når du setter den fra deg, så da syntes ikkje vi at den var verdt det. Maxi cosi har fått best i test fra FBI på NRK, så det blei den! Maxi cosi passer på Quinny vogner.

Skrevet

Izi sleep er større og tyngre enn de fleste andre babyseter, så det kan brukes lengre og skal ifølge produsenten være pga sikkerheten. Jeg også likte veldig godt at det kunne legges flatt utenfor bilen, og kjøpte det. Men etter å ha bært litt rundt på det, liker jeg det ikke noe særlig. Det er i tillegg til å være tungt, også ekkelt å bære fordi det er så stort under at det kommer en vondt kant borti sida di. -Så nå har jeg kjøpt et maxi cosi setet også.....

Begge setene passer på quinny iallfall. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...