Gå til innhold

Oktober: Neste måned....


1dag igjen, og da kom hun ;)

Anbefalte innlegg

Hm, kom bare til å tenke på at fra og med nå 1sept. kan vi svare "I NESTE MÅNED" på spørsmål om når vi skal ha baby, he-he.... Har selv termin 25okt. og regner med november barn, men tanken er så oppmuntrende på en måte :) Flere med sånne minimål på veien for å holde humøret oppe??? Begynner å bli mektig lei nå ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... har ikke tenkt slik jeg! *smiler godt* For en fantastisk flått tanke! Neste måned skal vi ha baby ;)

Tihi... dette innlegget likte jeg veldig godt altså :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men synes fortsatt det høres lenge ut jeg... *sytesyte* Har termin 4. men åååååå som jeg håper småen kommer i midten/slutten av september..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEELT ENIG!

 

Stor forskjell på å si "om to mnd" og neste mnd!! Jepp-det er lurt med delmål:-) Gleder meg også til å tenke at det bare er snakk om uker og ikke mnd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenkte jeg på i dag når jeg sto opp. Neste måned har jeg termin:-)

 

Riktignok ikke før den 25 okt, men håper jo at hun kommer 2-3 uker før tiden. Den første jenta mi kom 10 dager før, så det er lov å håpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei venter jente!

 

Jeg har også født før tiden, første gang fødte jeg en mnd før tiden, og andre gang ble jeg forberedt på at det nesten sikkert kom til å skje igjen. Pga kronisk uvi fikk jeg høre at jeg burde være glad dersom jeg kom meg til uke 33!

 

Men nummer to kom til termin han, og kan love de siste fire ukene ble laaange!!! Nå er jeg veldig spent, da det sies at tredjemann er en luring:-)

 

Tenk, neste måned...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 dager igjen her... Kan fort få i september og jeg da! Ikke lenge til vi får se hvem som bor i magen nei! Gleder meg sånn!! (Prøver å glemme at jeg må gjennom en fødsel først...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 10. og kan snart si "bare en mnd igjen":) Er såååå pessimistisk siden jeg gikk to uker over sist:) Men det skal sies, han her har sunket tidligere ned, nå her jeg mensmurringer og stikninger som bare det, og det hadde jeg ikke førstegang:) Gleder meg sånn til baby, drømte om ham i natt - han var selvsagt helt nydelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk at nå er snart tiden her! Jeg har 34 dager igjen i dag så det kan faktisk være at jeg føder om mindre enn en måned!

Er første gangs gravid, håper jeg føder noen dager før termin enn å måtte gå over. Spennende tid vi har fremfor oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tenk nå kommer de snart.. har ikke tenkt så mye på det att nå er det snart tid, fikk det liksom kasta i tryne når jeg fant ut att j var høygravid, iiikkkk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...