Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. august 2006 #1 Del Skrevet 31. august 2006 Her sitter jeg med tekopp, ansikt som er friskt etter ansiktsmaske og dusj, bimmer og venter på Tanta. Hun banker og banker, men når jeg åpner så bare stikker hun av. GR! Kom deg innafor og la meg begynne på ny pp sier jeg bare... Solstrålen min er lagt og har sovnet, gubben har stukket på jobb for å tjene litt ekstra grunker. Han blir helt rar sånn når vi snakker om viktige ting i livet, feks da vi giftet oss, da vi bestemte oss for å få nr en, og nå igjen når vi har bestemt oss for å prøve på nr to. Må jobbe, jobbe, jobbe for å tjene nok til at han kan forsørge oss (jeg jobber jeg også, men det er jo veldig koselig tenkt av ham). Kom på kjekke ting ifbm at høsten har kommet (den er jo ikke alltid like populær); vi kan tenne stearinlys (jeg og snupp har begynt å tenne telys til frokost, og så får hun blåse det ut når vi er ferdig), soverommet er ikke fullt av ekle, flyvende kryp lenger, snuppa bruker fem minutter og ikke halvannen time på å sovne på kvelden og det er deeeeilig å gå tur i frisk luft. Noen fler? Håper dere koser dere, enten i halmen, på sofaen eller hva dere nå gjør ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6146016-hva-bedriver-dere-kvelden-med/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå