Gjest Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Heisann! Føler på meg at samboeren min er ganske klar til å begynne prøving. Han har iallefall visst om mine tanker i lang tid nå. Mitt spørsmål er: Kommer vi til å begynne prøving ganske snart? Har 1,5 brett med p-piller igjen, så skal jeg slutte. Skal iallefall ta det ene brettet ferdig, og vurderer å ta brett nr to også....Litt usikker egentlig! Jeg er født: 09.10.81. Han: 02.12.79 Jeg er vekt, han er skytte. Tar det lang tid før vi kan regne med at spiren sitter? Er så spent--og gleder meg til å bli prøver!
Gjest Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Dytter meg opp slik at dere ser meg! Noe annet dere får frem også? Kanskje Chanelle 2 vil prøve seg? Tusen takk!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Jeg er veldig fersk i dette, jeg, da... Men det kan se ut til at det vil klaffe i løpet av vinteren dette året. Det er litt uklart, men jeg mener jeg kan se en gutt til deg.. Lykke til;)
Gjest Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Noen andre som vil pørve seg? En stund siden jeg la ut innlegget, men prøver igjen!
Elastica Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Heisann:-) Jeg får opp våren 07 -rundt mai mnd. og en liten jente jeg.. Lykke til med prøvinga!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå