Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle dere.

Jeg flytter til Gyldenpris i slutten av september, og skal bli dagmamma når jeg har kommet i orden i leiligheten. Jeg er hjemme med datteren min på 4 år, og vi har gode lekemuligheter inne og ute. Jeg har tidligere erfaring som dagmamma og har passet barn siden jeg var 12 år.

Jeg vil gjerne passe barn i noenlunde samme alderen som datteren min. Kan desverre ikke passe barn som trenger å bruke vogn på grunn av en skadet hånd.

Jeg lurer også på om det finnes andre dagmammaer eller praktikanter i samme område som vil treffes og finne på ting sammen med barna.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6145975-dagmamma-barnevakt-i-bergen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er litt treg... :)

Vi flytter inn i Strandlien. Husker ikke helt husnummer.... Hvor bor dere da? Hadde vært kos å treffe noen i samme situasjon. Jeg blir 26 i oktober og minien ble 4 i mai.

Vi pleier å gå på akvariet, fløien, svømmehall, besøke gårder og ri. Er jo ikke såå mange ting å finne på med barn i denne byen, og så hadde det vært enda mer koselig å gjøre det sammen med andre barn og voksne...

Åh. Jeg bodde også der for mange år siden, men flyttet for det var så mange narkomane der som herjet i nabolaget. Har hørt at det har blitt mye bedre nå... Håper i hvert fall det. Eller kanskje de bare har forflyttet seg til strandlien. hehe

er lite med narkomane her nå..er nesten bare småbarnsforeldre....er jo 9stk bare i "rekken" der jeg bor som er nesten like gammel som min......

mye ungdommer i gaten nedfor....men man ligger kun merke til de tors/freda/lørdag

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...