Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere.

Jeg flytter til Gyldenpris i slutten av september, og skal bli dagmamma når jeg har kommet i orden i leiligheten. Jeg er hjemme med datteren min på 4 år, og vi har gode lekemuligheter inne og ute. Jeg har tidligere erfaring som dagmamma og har passet barn siden jeg var 12 år.

Jeg vil gjerne passe barn i noenlunde samme alderen som datteren min. Kan desverre ikke passe barn som trenger å bruke vogn på grunn av en skadet hånd.

Jeg lurer også på om det finnes andre dagmammaer eller praktikanter i samme område som vil treffes og finne på ting sammen med barna.

Skrevet

jepp...bor også på gyldenpris....vurderer å begynne som dagmamma i des/januar..hvor på gyldenpris bor du?

Skrevet

Hei. Jeg er litt treg... :)

Vi flytter inn i Strandlien. Husker ikke helt husnummer.... Hvor bor dere da? Hadde vært kos å treffe noen i samme situasjon. Jeg blir 26 i oktober og minien ble 4 i mai.

Vi pleier å gå på akvariet, fløien, svømmehall, besøke gårder og ri. Er jo ikke såå mange ting å finne på med barn i denne byen, og så hadde det vært enda mer koselig å gjøre det sammen med andre barn og voksne...

Skrevet

da har jeg sikkert sett deg...bor i nordre skogvei...men går opp strandlien..og så til venstre..... min er enda bare 6mnd......og jeg er 23 år

Skrevet

Åh. Jeg bodde også der for mange år siden, men flyttet for det var så mange narkomane der som herjet i nabolaget. Har hørt at det har blitt mye bedre nå... Håper i hvert fall det. Eller kanskje de bare har forflyttet seg til strandlien. hehe

Skrevet

er lite med narkomane her nå..er nesten bare småbarnsforeldre....er jo 9stk bare i "rekken" der jeg bor som er nesten like gammel som min......

mye ungdommer i gaten nedfor....men man ligger kun merke til de tors/freda/lørdag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...