Gå til innhold

Er d mange av dere som stadig får høre...

Anbefalte innlegg

at du er ikke spesielt stor??

Jeg begynner å bli temmelig lei av d..er fornøyd med magen min jeg,selv om den ikke er kjempestor!!!

alle er jo forskjellige,noen får fort stor mage,mens andre får stor mage de siste 2 månedene...

Måtte bare få ut litt fortvilelse..:)

Klem til alle sammen;-)

Fortsetter under...

Ja, Ja, Ja, jeg får stadig høre det. Grumpf, ligger jo langt over det grønne feltet på sym-fund så så ille kan det umulig være. Blir nesten litt snurt. "Er du gravid?" fikk jeg spørsmål om her om dagen (er 24 fullgåtte) - hehe, selv synes jeg at faktisk har en ganske stor og fin mage :)

Er også noen som alltid kommenterer vektoppgang da, som i dag.. jaa, du har jo lagt på deg mest i magen da... Øh.. visste ikke helt hvordan det skulle tolkes jeg. Er jo magen og puppene som har vokst her.

jeg får alltid spørsmålet om jeg er krympet... eller de sier at du er jo så liten... jeg er i å for sdeg ganske enig i at jeg er liten,,, men hun lille frøkna mi, er akkurat som hun skal være... og det er det viktigste.. jeg ligger under normalen på SF målet.

er i samme situasjon som deg.... Folk sier sier jeg ser ut som jeg snart skal føde.. når jeg prøver å si at det er 3-4 mnd til vil de nesten ikke tro meg... de sier: "sikker på at det ikke er fler inni der" "om 3-4 mnd? tenk så svær magen din er da!"

Ha ha... veldig morsomt... svære mager dere selv tenker jeg da :0(

vi har termin samme dag,så koselig:)

Jeg synes folk kan la være å si så lita du er ,eller så stor du er!!! kan de ikke bare si så fin mage du har....????????? jeg ligger over gjennomsnittet med symfyse-fundusmål,så jenta mi vokser nok helt normalt selv om magen min er "liten" hihi:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...