lillemy83 Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 jeg var på 3d ultralyd i uke 26 og vi gledet oss masse til å se den lille! men problemet var at lille snuppa lå med ansiktet trykt oppi livmor veggen eller hva det heter ,så vi fikk ikke sett ansiktet til babyen! legen prøvde å gi meg noe kaldt å drikke og pluss at jeg hoppet litt opp og ned for å få babyen til å rikke på seg,men neida ,hun ville ikke vise seg!(HAN PRØVDE I 45 MIN) var 1 av 30 som var så uheldige med bildene.. snakk om uflaks! ja ja..det viktigste var jo selvfølgelig å høre at alt var iorden! noen andre som har hatt uflaks på 3d ultralyd?
Storebror & Lillesøster Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Uff så kjipt da,men det viktigste er jo at alt står bra til med barnet,har også vurdert 3D UL,men har ikke det her jeg bor eller i nærheten så jeg nå reise 6 timer med tog men det får jeg klare,har ei vennine som jeg kan besøke i samme slengen,men kjipt hvis jeg skulle reise så langt og oppleve det samme som deg. Skal forresten på ordinær UL i morgen gleder meg:)
2nj♥ Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Ja, vi hadde heller ikke særlig flaks med bildene av gullet vårt. Han lå hele tiden med begge hendene opp foran ansiktet så det kastet skygge som gjorde at vi ikke fikk noen bilder av ansiktet på 3d. Men alt så bra ut og vi så bollekinn!! Legen der jeg var ville ikke prøve mer enn 15 min med 3d da det er gjort forskning som sier at det ikke er bra med for mye 3d pga oppheting...... Hadde faktisk samme problemet med storebror.....-men da ble vi sendt ut og bedt om å komme tilbake 30 min senere etter å ha drukket brus og spist en sjokolade.....-og da fikk vi flotte bilder av ansiktet!
lillemy83 Skrevet 31. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2006 6 timer reise? åj det var langt! er det 6 timer en vei? du har nok mer flaks enn det jeg hadde! er ikke så ofte folk ser så lite som jeg gjorde! du burde iallefall glede deg masse! er en kjempe opplevelse og se lille nurket!
Storebror & Lillesøster Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Det er en vei ja,bor på sørlandet og skal ta tog til oslo,men hadde ikke gjort det hvis ikke jeg kjente noen som jeg kunne besøke der...er ikke helt gal,bare litt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå