eremete Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Hei! Går å kjenner på noe som kan minne om mensensmerter. Er i uke 39. Kan dette være starten på fødselen? Er nr.2 men hadde ikke slike "smerter" med førstemann. Føler meg tung i hele underlivet. Håper noe skjer snart. Er forferdelig nysgjerring på hvem som bor inni magen
Heira☆ Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Heisann. Håper virkelig ikke det er starten på fødselen. Jeg har også mensenlignende smerter innimellom, men jeg er ikke lenger enn i uke 30+3.......
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Nysgjerrigheten er stor her også dette er så spennende.. Jeg har hatt mens murringer til og fra på kvelden en stund nå.. er i uke 36 nå.. særlig når jeg er sliten og skal slappe av.... har hørt at det er forberedelser .. også kejnnes det som om magen dras nedover hele tiden ( har vurdert å ta patent på mage-bh..) Og er stein hard.. jeg håper jo for min del at han holder seg inni magen i hvertfall et par uker til.. ( 3) men siden du er 2 gangs kan det jo hende det er i gang nå da;) Lykke til.. det står i ei bok jeg har at det kan være starten... ;=)
feliksen_05.09 Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Nå har jeg hatt det slik i to uker. Slik kan man ha det i ukesvis, så det er ikke nødvendigvis noe tegn på snarlig fødsel... Hadde det ikke sist jeg fødte.
helli Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 hei eg har gått me mensensmerter å falske rier siden uker 31. Så det trenge ikke å ver tegn på at det skjer någe snart. Går også me nr to
*toppris* Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 det kan være tegn på modning, forkortelse av livmorhalsen og evt åpning... noen har de, andre ikke i det heletatt. Ikke alle kjenner de. Noen får de tidlig uten at de påvirker noe som helst osv... Veldig varierende virker det som:) Men de fleste bøker sier ivertfall at det kan være tegn på klargjøring.. men om en fødsel er rett rundt hjørnet er det værre med...varierer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå