PetuniA *HøygraviD* Skrevet 31. august 2006 #1 Del Skrevet 31. august 2006 Alexander, Isak, Kristoffer, Tobias eller Theo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 31. august 2006 #2 Del Skrevet 31. august 2006 1) Isak 2) Theo (syntes det var helt fryktelig inntil helt nylig) 3) Tobias 4) Kristoffer 5) Alexander De to siste er jo egentlig helt greie navn, men jeg er bare så fryktelig lei av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #3 Del Skrevet 31. august 2006 Isak og Theo =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 31. august 2006 #4 Del Skrevet 31. august 2006 1. Kristoffer 2. Theo 3. Tobias 4. Isak 5. Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 31. august 2006 #5 Del Skrevet 31. august 2006 Theo =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #6 Del Skrevet 1. september 2006 Isak uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinja Skrevet 1. september 2006 #7 Del Skrevet 1. september 2006 Go for Isak! Uten tvil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2006 #8 Del Skrevet 1. september 2006 Fine navn du har kommet frem til! Min rangering: Isak - helt nydelig!! Alexander - veldig vanlig, og jeg forstår hvorfor:-) Kristoffer - likte det ikke før, men i det siste har jeg begynt å like det Tobias - greit nok Theo - likte det godt før, men gått litt lei av det. Navnet er liksom litt avkorta. Men helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #9 Del Skrevet 1. september 2006 10 poeng til ISAK!! Tobias er også flott, men det er litt oppbrukt for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #10 Del Skrevet 1. september 2006 Isak er oppbrukt det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 4. september 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 4. september 2006 Isak er veldig fint ja... Men er ikke bare jeg som skal bestemme det her. Og sambo har hatt en hund som heter Isak,og da er det litt...dødfødt Men oppbrukt tror jeg ikke det er... Men man kan ikke regne med å være den eneste i Norge som har det navnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå