kimin Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 jeg har nå gått over til hipp,guten min er 6 uker,å likte ikke dei andre eg har prøvd,nan og collet..denne slukker han...men er det hipp 1 og hipp 2? såg bare hipp 1 på handelslaget våres... hvor lenge bruker du i såfall hipp 1? hvor selger dei hipp 2?
trude lutt Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Ja, det finnes Hipp 2 også. Den gis fra fire måneder. Spør om de kan kjøpe inn til deg :-) Såpass kundeservice må man vel kunne forvente :-))?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Kimin: hmm hvor er du fra? På handelslaget våres har de heller ikke Hipp 2...
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Ellers har de hvertfall HIPP2 på meny butikkene
kimin Skrevet 1. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2006 er fra varhaug...men viss vi ikke får hipp 2 ,kan vi bruke hipp 1 da? eller må vi bytte erstatning?
Mini&Meg Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Dette sier produsenten av HIPP2 om innhold og bruksområde: HIPP2 er et tillegg og skal kun gies til barn som også spiser annen mat. Man kan også gi HIPP2 til barn som får HIPP2 en tilvenningsperiode før man foreksempel begynner å gi fast føde. Man skal ikke bytte ut HIPP1 med HIPP2 hentet fra flaskeposten.org
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå