Gå til innhold

Noen flere som har urolige barn på slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 39 i dag og ungen min sparker utrolig mye i perioder...er bekymret for at den er veldig liten, sf mål helt normalt. Det virker bare som om den har utrolig god plass der inne..alle sier jo at bevegelsene blir roligere mot slutten, men her slår det virkelig kolbøtte! Mitt 3 sv.skap, men det er 11 år siden sist,så......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min er helt i hundre... er 5 dager over termin, og babyen er super aktiv.. særlig om natta... og den er målt til å ligge 5 % over snittet, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for h*n er liten...

Skrevet

han her har forvandlet seg fra å være lat og bedagelig,til hyper turbo...

snur og vrir seg flere ganger daglig.aner ikke hva han holder på med.håper bare retningsansen er inntakt,hehe.

er i uke 38,og det er 10 år siden sist her.tror nok det er normalt.ingen svangerskap er like. =0)

Skrevet

Hei! Jeg er straks 37,0 uker på vei, og syns det har skjedd så mye forandring de siste par dagene! Babyen kan plutselig være kjempeurolig(gjerne om nettene), jeg har kraftigere kynnere (plutselig om natta også), samt at babyen presser så innmari nedi bekkenet. Føles som stikninger i underlivet-kjempeubehagelig... Tegn på at han snart har tenkt seg ut kanskje? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...