Gå til innhold

I hvilken uke har dere fått første kontroll?


Nr-2-i-magen

Anbefalte innlegg

Jeg skal ikke komme før siste dag i uke 12.

Virker det unormalt sent?

 

Fikk beskjed om at det ikke var ledig før.

 

Har igrunnen ikke lyst å fortelle på jobb at jeg er gravid før jeg har vært hos lege og fått bekreftet at alt er slik det skal. Men det er vel en sjans for at de klarer å se det før jeg har vært hos legen nå. Magen er jo blitt så oppblåst allerede nå, buskene vil jo ikke igjen om kvelden. Er 6+1.

Må nok kjøpe nye bukser allerede nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk første time dagen før 12 uke begynte. Fikk beskjed om at det var ingen vits i det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på første i uke 8. Dama som tok imot timebestilling spurte om jeg var 1 gangs og om jeg var ivrig i å komme i gang, noe jeg var;) kunne få i uke 6 og, men skulle på ferie så måtte "utsette" til uke 8.

Har forstått at det er svært ulik praksis på de ulike legekontorene.

 

Jeg har nå fått time hos jordmor i mitten av uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var tidlig hos legen. var der når jeg var 5+4.. men jeg ringte legekontoret og ba kun om en legetime. forklarte ikke hva jeg skulle.. det var deilig å få bekreftet det og pratet med noen.. så hvis du syntes det er sent, ring legekontoret og bestill en vanllig legetime..

 

Hvor langt er du på vei da???

 

masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6+1. Tror jeg. Jeg har ikke tatt hensyn til menssyklus. For jeg vet ikke helt hva den er. Har gått på p-plaster og ring i all evighet. Så teller den syklusen en har da? Sånn at jeg kan gå ut ifra at jeg har 28 dagers syklus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk heller ikke før i uke 12.. De mente det ikke var vits å komme før..synes det er så inderli lenge å vente, men vi får smøre oss med tålmodighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også fått i uke 12. Jeg ba til og med om å få tidligere, da jeg har en del spm om diverse medisiner jeg går på og sånn. Men måtte pent vente til uke 12 ja.. Det virker leeenge til...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...