Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 idag er den bare en stor hard rund ball. er i uke 31, og har kjent liv som vanlig idag. det er bare den litt sære følelsen av at den er konstant ganske hard. kan det bare være fordi ungen har lagt seg med ryggen ut? den har gjort det før og da har det ikke kjentes sånn ut. synker den kanskje? eller det litt tidlig? noen som vet?
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Godt spørsmål i grunn.. magen min har vært en hard rund ball fra ca uke 31 den og.. innimellom mensmurringer også .. ( de kom vel i uke 32 ca når jeg tenker meg om ) nå i uke 36 hender det at den ikke er det.. særlig hvis jeg ahr tatt det med ro... men hvis jeg har vært litt ekstra aktiv ( som i dag ) så er den stein hard igjen.. ubehagelig synes jeg da.. sikkert forberedelser bare .. ungen vokser jo veldig nå og.. synes magen blir større fra dag til dag jeg nå.. helt villt
Propellen-74 - termin 09.09.06 Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Høres ut som kynnere, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå