Gå til innhold

Flere som er litt deppa?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At du er deprimert er ikke så rart, når vi mister så kommer det en reaksjon før eller senere og jeg kan godt skjønne at du blir deprimert om du har forsøkt på ny å bli gravid og mensen kommer.... om du føler at du trenger fri fra jobb så synes jeg du skal gjøre det, gjerne gå til legen å få sykemelding... fikk du ikke det når du mistet?? Når jeg mistet min så ble jeg sykmeldt i to uker... Jeg går å venter på tr jeg da, og håper egentlig at den kommer...

Ta deg fri i morgen og kos deg!! unn deg noe godt for deg selv!! Håper du har noen å snakke med nå i diisse vanskelge tider??!?

Jeg mistet 5 august. Var 10 uker. Jeg var sykmeldt ei uke etterpå. Det er jeg kjempeglad for. Jeg var helt uttafor, så jeg reiste hjem til familien min til slutt. Det var kjempegodt å komme seg litt bort og omgåes familie og gode venninner som desverre bor alt for langt unna.

Synes du skal ta deg litt fri jeg, og tenke bare på deg selv. Finn på noe kjekt. Dra bort med kjæresten eller kanskje ei venninne. Det er terapi for sjelen.

Jeg har fortsatt mine deppeperioder, men prøver å være positiv. Ikke alltid jeg lykkes med det. Men da er det godt å få gråte ut all fortvilelse og urettferdighet. Men jeg nekter meg selv å la det ta overhånd.

Jeg går og venter på mensen. For da begynner nedtelling til nytt forsøk. Forrige var prøverør, og neste blir fryseforsøk.

Håper du snart føler deg bedre og ser positivt på framtida.

Du skal være glad for at du har fått tilbake mensen, for det betyr at du er klar til å bli gravid igjen :)

Klem

Jeg mistet i begynnelsen av juli. Var da 10 uker på vei. Var sykmeldt i ei uke. Den verste dagen i mitt liv. Vi hadde fortalt det til alle at jeg var gravid og det verste etterpå var å møte på folk som spør hvordan du har det. Men jeg er gla jeg fortalte folk om at jeg var gravid. Hadde ikke klart å komme meg igjennom det selv. Har en fantastisk mann som har støttet meg hele veien. Jeg gråt hele dagene den første uka. Så begynte jeg på jobb og kjente at på slutten av dagen presset tårene seg på og jeg gledet meg til å sette meg ut i bilen for å gråte i fred. Håper du er hjemme i dag og steller godt med deg selv. Nå når mensen er kommet tilbake er kroppen fysisk i stand til å bli gravid igjen og du kan prøve på nytt.

Ei tidligere kollega av meg fortalte at hun mistet første gang hun også. Men så noen måneder etterpå ble hun gravid igjen og det ble ei jente som nå er 8 år. Hun er veldig gla nå for at det gikk som det gikk, ellers hadde hun ikke fått "Lise".

Jeg vet det er hardt, men "minnene" vil gradvis bli svakere. Trust me!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...