Gå til innhold

Noen som har glemt ei pille og blitt gravide?

Vesla89 - Er lei!

Anbefalte innlegg

Litt nysgjerrig på hvor mange... Har nemlig glemt en selv... Og vært heldig to ganger før. (Litt glemsk) Men har hørt at den første pilla på brettet er veldig viktig å ta.

Noen som har glemt og blitt gravid? Går forresten på Loetta, om noen kjenner til den...

Fortsetter under...

Hehe..ikke for å skremme deg nå. Har gått på loetta i over 2år og kan love deg at jeg glemte aldri pillene (hadde en dags dose medisin jeg gikk på som jeg MÅTTE ta, og da tok jeg de å.)

Har gått helt fint til over jul. Kom hjem fra syden og ble gravid dagen etter.

Men er jo 1 av 100 som blir gravide selv om de går på p-piller. Håper bare at du ikke blir gravid om du ikke ønsker det.

Men går nok bra skal du se! De fleste blir ikke gravide ;)

Det er ca 200 000 jenter/kvinner som går på p-piller i Norge, 1% av disse blir gravide på tross av riktig bruk, dvs 2000 gravide av de som bruker p-piller...

Det er mange!

Mener heller ikke å skremme deg, men prevansjon er faktisk ikke sikkert uansett hvor "riktig" du bruker det... Og når du slurver i tillegg er det jo klart du har en sjangs til å bli gravid....

Men allikevel ville jeg ikke uroet meg for mye, det er tross alt ikke den største prosenten dette gjelder...

men det du spørr om; er det mulig? JA!

Takker til dere som har skrevet til meg:) Koselig med svar.

Går nok bra denne gangen også. Men jeg har ønsket meg en liten en i alle år, men vet jeg bør vente. Så jeg kommer til å gjøre det, men om det skjer noe skal jeg beholde.

Er ganske mange som blir gravide selvom de bruker piller ja, det er skremmende, men jeg bruker ikke de som prevensjon, men regulerer en mektig uregelmessig mens.

Men jeg skal ha mensen i løpet av helga, så nå får vi se.. Om jeg er heldig eller uheldig... :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...