Gå til innhold

Svangerskapskurs for Riksen jenter

Anbefalte innlegg

Ringte Riksen idag for og høre hva de kan tilby. Kun omvisning eller kurs liksom... De ordner med svangerskaps/fødselforberedende kurs ca 1-2 mnd innen termin. Dvs i oktober en gang tippet hun at det kan bli aktuellt for oss med termin i desember. Hade ikke dato satt opp enda men satt meg opp på en liste da. Kunde få time til kun omvisning i oktober hviss ikke kurs er aktuellt.

Kursen går over ett par kvelder eller på en lørdag og koster 800,-. Ikke billig da, men etter at jeg oppdaget hvor fjernt det er for samboern at vi snart er 3 st synes jeg ikke det er så ille.

Nåen annen som planlegger å ta kurset?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6145172-svangerskapskurs-for-riksen-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal også føde på Riksen med termin 23.12. Tror vi står over kurset, trodde de var gratis...men omvisning kan vi tenke oss. Skal til UL på Riksen i midten av sept. pga. forliggende morkake, tenkte jeg skulle spørre om omvisning da. Eller er det noe man bør gjøre så fort som mulig?

om det er det kurset som de snakket om på helsesatsjonen, så ja - jeg har tenkt meg dit. Er med på yogaforeberedelseskurs i tilegg - jeg liker å være forberedt :))

da ringer jeg for booking av omvisning i morgen, jeg! visste ikke det var så booka..ringer jeg føden, eller?

Så bra noen undersøker ting og tang... får liksom aldri somla meg til sånne ting.. og ja, vi har tenkt oss på kurs.. har termin 3.12. og skal føde på Riksen, så da får jeg kanskje ringe i morgen og sette meg på den samme lista.... Skal også på yoga fra begynnelse av oktober..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...