Gå til innhold

Jeg er så SULTEN!


Trillet

Anbefalte innlegg

Jeg er så sulten, men EIER IKKE matlyst! Det er slitsomt... jeg brekker meg bare jeg tenker på å åpne kjøleskapet.. fyttikatta asså!

I dag ble jeg redda av to stykker med Dolly dimples pizza.. det var NYYdeli å kunne spise seg mett uten å bli dårli eller å brekke seg..

Pjuh.. sorry klaginga.. måtte bare få d ut..:)

 

Flere som har det sånn?

 

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det akkurat sånn som deg Trillet - og det er helt uutholdelig. Og er kvalm stort sett hele tiden.

 

Det er skikkelig bonus de dagene jeg finner noe som går ned uten brekninger og i stor nok mengde til at jeg blir sånn noenlunde mett. Men det jeg fikk til å spise byr meg kraftig i mot kort tid etterpå, så det lar seg sjelden repetere. Føler jeg kjemper time for time med å lure i meg små mengder med mat. Blir jo bare enda mer kvalm av å bli for sulten også....

 

En utrolig destruktiv form for svangerskapsplage i grunn. Nå skulle jeg jo spist veldig riktig og fornuftig.

 

Klag i vei - støtter deg 100% :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ekstremt sulten. Men jeg har problemet helt omvendt jeg da. Jeg finnes ikke kvalm.... så jeg spiser mer enn det jeg noensinne har gjort. Noe som allerede i uke 7 viser seg tydelig på vekta. Skikkelig æsj det også altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ja d kan jeg tenke meg... Vi er vanskelige vi gravide..hehe

Men jeg har ikke matlystselv når jeg ikke er kvalm heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må slenge meg på.

Samme dag jeg fant ut jeg var gravid, i går hehe, og i dag, har jeg vært sulten konstant! At det gååår an!

Men det er i grunn bra. Jeg veier bare 50 kg :)

 

Det skal sies jeg har GOD matlyst til vanlig, men dette..? Er bare mas...

 

Men men. Ser det positive med det. NOK et sunnhetstegn spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...