Gå til innhold

Easy Walker (classic)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har denne vogna? Fornøyd med den?

Noen som vet om de selger easy walker noe sted i Lillehammer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller noe sted i nærheten av Oslo som den selges? (har vært på barneverden alnabru)

Skrevet

Den beste vogna vi har prøvd (og det er ikke få...)

www.easywalker.no har den, men du kan bestille den rimeligere fra www.bebiezaak.nl

Han sender som gave, og du slipper moms - og toll er det ikke på vogner.

Vi har den til 2,5 åringen vår, og den triller så og si opp bakkene av seg selv. Vi har hatt den med på ferie, og sammenlagt tar den minimalt med plass.

Det eneste negative er at kalesjen er litt rar. Men den pleier jeg å ta av når det ikke regner eller han skal sove.

Du kommer ihvertfall ikke til å angre når du prøvekjører den. Den er helt utrolig !!!

Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Har kikka på den og prøvd den, helt herlig å trille.Å knall lett!! er vant til en emmaljunga som veier 19 kg.... Hehe så det var STOR forskjell!! :)

Var litt skeptisk pga at man ikke kan legge ryggen helt flat.... Men dette er jo ment som en ekstra vogn, og jeg kan jo fortsatt bruke den andre vogna mi. Godt å ha en lett trille som tar liten plass i tillegg!:)

Men barnet deres sover greit i vogna??? Vårt barn er bare 7 mnd så det blir bare å bruke den litt på små turer i begynnelsen, men det går jo an å legge ryggen litt ned!:)

Savner du bøyle over beina? (sånn som man kan holde seg litt i)

Er nok ganske sikker på at vi går for easy walker! :)

Skrevet

Den bøylen synes jeg bare er i vieen, så¨det vil jeg ikke ha. Vi hadde kombivognen vår som sovevogn en stund, men Jr foretrekker faktisk EW, selv om den ikke kan legges helt ned.

Det jeg har gjort hjemme, er å sette fremhjulet oppå et eller annet, så den blir flat, og sikre med en stol bak vogna så den ikke tipper når han beveger seg. Det er ikke så mye som skal til.

Men det er ikke nødvendig for at han skal sove godt.

Jeg var en tur med den "gamle" vogna, Teutonia Mistral Sport etter at vi fikk Easywalkeren - men den var jo svintung å trille. Solgte den umiddelbart !!!

Lykke til med vognkjøp.

Skrevet

Da er jeg nok 100% sikker på at det er denne vogna jegvil ha!! :)

Takk for gode tips Martinmamma!! :)

Skrevet

En liten kommentar angående bebiezaak i Nederland siden jeg så at martinmamma nevnte John og at han sender vogna som gave.....

Tollvesenet vet nå om hans metoder da han sikkert har gjort dette en stund nå og de har begynt å fatte mistanke. Jeg ble uheldigvis et offer for dette og fikk masse trøbbel med tollvesenet. Det var ikke særlig gøy å prøve å forsvare at en vogn som vanligvis koster over 5000,- plutselig kostet 120 Euro. Tollvesenet trodde ikke på meg eller på John. Jeg traff heldigvis på en hyggelig mann i tollvesenet som forklarte med at de kjente til ham og firmaet hans og at de visste han sendte det som gaver med "fiktiv"/alt for lav kjøpesum. De åpnet pakkene og de sjekket faktisk prisen på nettet og ga meg valget å betale full moms så skulle jeg ikke få noe mer trøbbel med dem.....Så da ble det ca 1000,- ekstra, ikke mye å spare da nei, hadde heller betalt litt ekstra og sluppet ubehageligheten.

Så, en liten advarsel til de som tror dette går så greit! Det gjorde det kanskje til å begynne med med ikke nå lenger.

Skrevet

Ojda !

Men det måte jo komme.

Kanskje greit å bestille på vanlig måte da. Men har sett en til salgs på Finn. Mørk blå. Vet ikke om den er der fortsatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...