Gå til innhold

Kjøp av vogn/babyting/bleier i sverige?? se her..

Anbefalte innlegg

Tenker at vi om ett par mnd skal dra å kjøpe vogn å noen ting vi trenger til lille-vennen kommer..

Noen som har kjøpt/skal kjøpe vogn i sverige? de har en svær babybutikk på kjøpesenteret i Nordby å har hørt man sparer en tusenlapp på vogner der som koster mer hjemme..er et sånn?-da går det jo ann å kjøpe ei bra dyr vogn der som man får til prisen av en litt dårligere vogn hjemme..

Er det billigere med bleier i sverige? eller lønner det seg ikke å drasse det med hjem derfra? noen som vet?

Huff ja er så mye å tenke på:)

Fortsetter under...

Jeg syns butikken på Norby ikke var noe billigere enn her hjemme, men på Happyland på Svinesund derimot er det penger å spare.

Vi kjøpte vår Brio Kombi på Happyland til 4600 norske kroner. Mye annet som er billig der også. Dessuten tjener man på kursen.

Bleier vet jeg ikke om du sparer noe på da.

Lykke til:-)

Vogna vi skal kjøpe er 500kr billigere på Kattis enn i Norge, i tillegg tjener vi over 1000kr på kursen + at det følger med en del ting, som visstnok ikke er standard utstyr i Norge.

Bleier trenger du ikke kjøpe i Sverige, men de bleieavtalene vi har i Norge nå så er det like lønnsomt.

Hei! (tilhører egentlig 3 semester) Siden vi ikke bor så langt unna sverige, har vi kjøpt alt av utstyr på Happyland på Svinesund.....! Der sparer du masse penger....! Jeg elsker å shoppe, så jeg har undersøkt litt ang prisforskjeller både på Nordby senteret, Happyland og Babyshop i Fredrikstad! Klart best "vant" Happyland.....Vi har kjøpt både seng, stellebord, vogn, bleiebøtte, madrass, vippestol, bilsete, vogn og sengesett osv.....Du kan også gå inn på happyland.se, for de har spesialtilbud på ting vi alltids trenger hver måned! Et priseksempel jeg husker godt var stellebordet og senga...Vi kjøpte et stellebord fra Cam med 4 skuffer, badekar og stellemadrass....Vi betalte totalt 1150,- norske kroner.....Akkurat samme stellebord kostet 1998,- på Babyshop Fredrikstad......Vi kjøpte også babydan seng med madrass til ca 1500,- på Happyland mot 2198,- på Babyshop.....Reis på Happyland, mye større, koseligere, billigere og oversiktlig kontra Nordby når du først skal til Sverige!! Lykke til:-)

Klmz

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...