Gå til innhold

Når har dere termin?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått termin den 11. mars.

noen andre som har samme dag?

Dere andre da?

Hvilke rare symptomer sliter dere med?

Jeg har vert kvalm helt til nå, viss jeg ikke fikk mat i tide!

Men nå har det skiftet til etter jeg har spist(syns det er verre).

Tørr ikke spise meg helt mett. Jeg har enda ikke fått dilla på noe mat.. Har dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6144837-n%C3%A5r-har-dere-termin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du..

Jeg har samme termin som deg! :)

(ellers er det terminliste her inne som du kan se alle sin, og skrive deg på)

Hvor gammel er du, og hvor er du fra?

Jeg er 23 og bor i Oslo..

Er også kvalm, og har vært det siden jeg var ca i uke 5/6..

Har vært værst når magen har vært tom, men nå er det egentlig hele tiden. uff..

Kaster ikke opp hver dag men... idag tidlig ja..

Og jeg har heller ikke fått noe spesiell dilla på noe.. er jo ikke alle som får det heller så..

Begynner du å kunne se magen da?.. Min viser littegrann nå! (men det er jo ikke sikekrt at folk som ikke vet at jeg er gravid ser det da.. hehehe)

Hei!

Jeg har termin 11 Mars :)))

Jeg begynner å bli "kvitt" de vanlige symptomene som kvalme og svimmelhet, men er fortsatt trøtt og trenger mye søvn. Er 13 uker på vei i dag. Hadde dilla på Oboy her i et par dager, men det har gått over nå. Kanskje like greit... ;)

Klem fra

heisann synne+1

Eg er 22 år og fra Norheimsund i Hardanger. Eg kan ikke se magen enda men så har eg litt "ekstra" på magen syns eg så det tar kanskje litt tid.

Stakkars deg som kaster opp, det har eg heldigvis sluppet.

Har du vert til jordmor el på UL? Eg skal til jordmor for første gang 11, sept. gleder meg.

Eg fikk se babyen første gang eg var på kontroll,legen tok UL, men eg gleder meg til eg skal på den virkelige ULèn.

Vil du vite hva du får eller vil dere vente å se? Vi vil vite det om vi får:) greier nesten ik å vente.

hei aliz.. :)

Ja, har littegrann ekstra jeg også... har faktisk lagt på meg 6 kg siden jeg blei gravid.. men det har nok litt med en veldig slapp sommer uten noe trening å gjøre også da.. hehehe

Jeg har ikke vært på UL enda nei.. skal 10. oktober, og det er så leeenge til!!!! grrr.. hehe

Ellers har jeg hatt sånn første legebesøk for ei stund siden, også har jeg tatt celleprøve.. det var vondt.. :(

Skal til legen igjen 26. september.. og så skal jeg begynne med jordmor 17. oktober..

Tror det blir litt greiere å gå til jordmor, siden de jobber "bare med gravide".. legene gjør liksom så mye annet også... syns han er så "kjapp" og bare vil ha meg ut derfra..:(

Så heldig du var som fikk se den lille så tidlig da!! :) Vi gleder oss noe sinnsykt til å se vår, og ja, vi vil gjerne vite hviklet kjønn det.. Faktisk så blir jeg skikkelig skuffa hvis den ungen ligger sånn til at vi ikke ser noe! heheh. neida..

Bestemt dere for noe navn da?

Det har vi.. jente: Johanna, og gutt: Dominik...

Hei lionette..

Hvor er du fra?

Åh, du er heldig som begynner å slippe kvalmen asså.. håper det går over snart her også! :)

Og søvn ja.. DET trenger jeg også mye av! hehehe.. sover etter jobb, og er dau-trøtt om kvelden likevel...

Litt kjipt for samboeren stakkar da men... ;)

mm.. Oboy.. det fikk jeg lyst på nå...

Annonse

Eg har ikkje lagt på meg noe etter at eg blei gravid, kanskje et kilo men ikkje meir.

Da eg var til legen tok han ingen gynekolog undersøkelse, bare blodprøver og urin. Synes legen min og var alt for kjapp. Han bare nynnet sa når eg fikk termin og at eg skulle gå annenhver gang til han og jordmor.

Fikk ikke engang nrt til jordmor.

Menmen, pytt pytt.

Eg tok kontakt med henne selv eg. veldi hyggeli dame, har bare hørt skryt om henne.

Vi har ikke bestemt oss for noe navn, blir aldri enige ,utenom at vi begge synes Madeleine er et fint navn.

Hehe men en gang må vi jo bare bli enige.Hihi, har da noen måneder igjen heldigvis. Blir også enklere om vi får vite hva kjønn det er ;D

Gurimalla som eg gleder meg til det...

Blir nok veldi skuffa om vi ikke får vite hva det er...

Tenkte eg skulle skriva litt her i dag. Eg har også vore ein god del kvalm, men kun spydd ein gong, heldigvis. Kvalmen har heldigvis begynnt å gje seg littegrann. I staden for å være kvalm heile tida er eg kanskje kun kvalm halvparten av dagen eller annankvar dag.

Eg trur ikkje eg har hatt dilla på noko, men eg har hatt så utruleg lyst på pommes frites ei god stund no. Fisk som eg pleier å ha til middag 2-4 gangar i veka greier eg berre ikkje. Det er ganske dumt for det er jo no ein bør væra aller m est sunn.

Går du til Erdal, Hjartåker eller Aksnes? Eller kanskje det er andre legar der no? Eg skal kun gå til jordmor her eg bur no (eit stykke nord for Bergen). Legen syns det var best, og det syns eg også. Ho er skikkeleg grei og det verkar som om har litt peiling.

Heisann igjen.,.

Eg går til Dr.Sandven i helsebanken i øystese. Skal og gå til jordmor der inne siden da e der eg jobbe.

I går hadde eg ein merkeli dag, stod opp rundt 11 tida siden da va helg, va ein tur te grove å handla,så leigte me film og laga pizza i 7 tid.

Glede meg til å sjå film og slappe av med forloveden, men trur du ikkje eg sovna på sofaen i 9 tida og sov til i dag tidli, hadde ikkje lagt merke til at eg hadde lagt meg i senga ein gong... heilt sjokka når eg vokna i dag.

Detta har ikkje skjedd med meg sia eg va rundt 14 trur eg.

Merkeli, ha vore ei tøff veka på jobb men trudde eg tålte meir enn det :-/

Jeg har termin 20. mars.

Har ikke vært kvalm og eller noe serlig trøtt. Helt utrolig! Har heller ikke dilla på noe. Det er nesten litt kjedelig for jeg føler meg heller ikke så veldig gravid liksom... Men jeg skal ikke klage!!!!! Det må være fælt å være kvalm så lenge! Skal til jordmor på onsdag, og da håper jeg at vi får høre hjertlyden!! Var hos legen min i uke 12+2, og han sa det var for tidlig å høre... Rart siden jeg har hørt og lest at andre har hør den før uke 12...

Hei på deg:)

Eg skal til jordmor for førstegang neste mandag.

Glede meg utruli masse.

Bare utruli kjipt at samboeren min ikke kan vere med.

Han jobber på frigatten til marinen som da e so masse mas om, fritjof nansen.. dei skal ut å segle i 2 uker.

Kjipt, men eg håpe han får vere med ein annen gang.

• 2 uker senere...

Annonse

hei hei.jeg har og termin 11mars.jeg måtte ha mat vær 4 time ellers ble jeg dårlig.jeg har ikke vært plaget med kvalme,og er glad for det.jeg hadde kjempe dilla på iskaffe,drakk 6-7stk om dage.men nå blir jeg kvalm bare noen nevner det ordet hehe.men magen syntes godt og det er gøy.klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...