Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 er dette vanlig? er meget ubehagelig kan man si. er i uke 30. bør jeg ringe føden eller er det ikke noe å bry seg om?
CecilieTerese Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 det kommer jo an på om det bare strammer, hvor lenge de varer og om det er skikkelig vondt. Sitter selv med vanlige rier nå, å det er vondt.
liola 28.10 Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Du bør ringe føden. Hadde selv premature rier i forrige svangerskap, og trodde det var kynnere. Er de regelmessige er det all grunn til å ringe! Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 de slipper taket når jeg reiser meg å går. er ikke akkurat vonde, men heller meget ubehagelig....får vel kanskje vente å se hva som skjer...
xpecting Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 Ring føden! Bedre med en telefon for mye... Sliter med hyppige kynnere selv (er nå i uke 33 og har hatt det siden uke 28) og ble tatt rett inn for en sjekk når det begynte. Har noen dager dager nesten helt fine, men andre er det i ett. I dag har jeg også hatt hyppigere enn ellers, men hos meg kommer det kraftigere og oftere når jeg står/går/sitter/beveger meg. Men ring føden, du..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå