Gjest Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 rundt dere som håper på at dere skal bli gravide? Jeg har ei svigermor som hinter veldig på at hun vil ha et barnebarn i nærmeste fremtid...
Gjest Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 'Min svigermor hinterr VELDIG på at vi skal gifte oss før vi i det hele tatt tenker på det!! Men ikke faen om hu får det som hu vil. Det er det VI som bestemmer og ikke hu... Ellers har jeg/vi masse venner osv som syns det er på tide.. Og min mor.. Hehe.. Hun hinter hele tiden
PrinsessaPåErta Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Helt klart ja, alle jeg kjenner spør om det ikke blir noe barn snart...koselig det da.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Tror ikke så mange har tenkt tanken på at jeg skal ville det egentlig, er ikke egentlig ansett som typen som vil ha barn såpass tidlig Men det er flere i kjærestens omgangskrets som håper tror jeg... Men jeg tror nok ingen i noens familie ville hatt no imot det hvis det først skulle skje liksom, bortsett fra at mamma hadde fått helt noia til å begynne med da....
Alba44 Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Familien vår hinter ikke, men vet de håper VELDIG. Vår sorg da vi mistet var deres sorg også, og det samme vil gleden over å vente barn være deres glede :-D Håper såå inderlig vi kan dele denne gleden snart....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå