Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #1 Del Skrevet 31. august 2006 jente navn er så vanskeligt å finne!! sliter... min sønn på to år heter Johan-Klemet å vis jeg nå får en gutt skal han hete David-Elias... men om det blir en jente har jeg ikke navn... Har tenkt litt på Leah... men vil gjærne ha ett dobbel navn!! NOEN SOM VIL HJELPE MEG????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 31. august 2006 #2 Del Skrevet 31. august 2006 Mine favoritt dobbeltnavn (jeg foretrekker enkeltnavn): Lillly Anne Anne Marthe Liv Hanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #3 Del Skrevet 1. september 2006 Leah Victoria Leah Marie Leah Adine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2006 #4 Del Skrevet 1. september 2006 Forslag til dobbeltnavn med Leah: Leah Amalie Leah Christine Leah Isabelle Leah Sofie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. september 2006 #5 Del Skrevet 1. september 2006 Leah Emelie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå