Gå til innhold

elaiza! :)

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen.. sorry at jeg ikke har svar deg på en stund.. nettet har vært borte..

Så synd at testen var negativ... det har min vært hver eneste gang oxo.. men jeg er opptimist og tenker at testene var billige og er sikkert ikke så veldig bra.. hehe..

Vi prøver for fullt nå ja.. skal ha eggløning en av disse dagene.. reiser til bulgaria på onsdag, så da kan vi slappe av og prøve.. er på jobb nå så jeg kan ikke skrive så mye.. de skal ikke vite noe om mine planer..

snx sener.

Klem.

Jeg skal til Sunny Beach. nesten alle vennene mine som har vært der sier at det er kjemp fint der.

Jeg gleder meg skikkelig, skal bli godt med ferie. Gikk rett fra skolen til og jbbe da sommer"ferien" kom og jobbet helt til skolen begynnte igjen.. så det skal bli godt å kunne bare slappe av ei uke.

Hva gjør du i hverdagen, jobber du eller går du på skole?

Fannt forresten ut i går kveld at de testene jeg har bestillt over nettet var ubrukelige. jeg tok1 test med urin i går og en med vann- og det var akkurat samme utslaget på begge, og det er jo ikke riktig at det skal skje. Skal på apoteket over helga og kjøpe clear blue i stedet..

Jeg har også vært i Sunny beach (og Golden Sands) De ter et nyyydelig sted. Du MÅ dra til Nessebar. Der er det veldig koselig :)

I hverdagen går jeg på skole på dagtid (studerer til å bli sykepleier) og jobber litt på kvelden...(har tre jobber som jeg bytter litt på) :) Hva med deg? :)

Hmmm...de testene hørtes jo VELDIG sikre ut...hmm...TROR nok du må kjøpe på apoteket jeg...Har du fortsatt følelsen av at du er gravid? *SPENT* Krysser fingrene for deg...

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...