7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 hmm dette hadde jeg i 1 tri.. en nå er det tilbake igjen.. kan ikke fryse uten at det gjør dødsvondt jo.. Flere?
Edelweis Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 herover! er det ikke herlig ? =/ hmm. ikke akkurat!
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Beste måten å herdre brystvorter på er faktisk å lufte dem,gå uten bh osv. Da er du bedre rustet til en som snart skal sutte "ihjel" brystvortene dine om noen mndr også;O)
Soon2B FØDEKLAR Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Jeg har blitt mer følsom igjen, ja. Det gjøres vel bare klart til nurket kommer. Men skal man herde de eller skal man la de være? Vet du ?
Tiddelidu Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Jeg tror ikke man skal herde brystvortene. Mener jeg leste det et sted. Men det er jo såå vondt å fryse, ja! Føles som det står nåler inn i puppene! Jeg har holdt sambo på goood avstand fra puppene mine siste tiden..
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 31. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2006 vet ikke om vi skal herde... au au det høres jo utrolig vondt ut.. å klype i disse såre knoppene høres het uutholdelig ut.. au må le litt for meg selv og se for meg meg selv klype mens jeg hyler.. h ehe
Soon2B FØDEKLAR Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 Flere har sagt at man skal gnikke (hehe) hånduken forsiktig på de stakkars små... Noen sier at man skal la de være. At man kan ødelegge melkekjertlene. Jeg blir surrete i hodet av alle rådene som bare strømmer på i hytt og pine! What to do???????? 8=0
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #8 Skrevet 31. august 2006 har å fått de samme plagene nå, ja... det jeg har gjort er å gå en tur i dusjen med babyolje og varmt vann, og prøver å masere... det er veldig vondt til å bynne med, men det blir bedre etterhvert... lykke til...
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 31. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 31. august 2006 Hørtes ut som en bra plan Anonym;) takk for tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå