mandy Skrevet 5. september 2006 #26 Skrevet 5. september 2006 Hei alle sammen! her går det også bra, men hadde ikke vært meg imot om fødselen setter inn innen en uke eller noe sånt. Har 21 dager til termin nå. Startet permisjon og har sovet til over elleve to dager i strekk. Gjort småting for å forberede babyen, vasket litt klær, redd senga og sånne koseting. Sist gang gikk jeg en uke over termin, håper ikke jeg gjør det denne gangen.. Forespeilet at baby blir ca 4 kg rundt termin, så gjør ikke meg noe om den kommer litt før.. Håper bilen virkelig er klar nå da C-millan! Nå gleder dere dere sikkert. Hvilken farge er det? Vet jo det er skoda. Vi har en mørke grønn, men det er ikke stasjonsvogn.
♥sjiga♥ Skrevet 5. september 2006 Forfatter #27 Skrevet 5. september 2006 huff. var på ikea på slependen i dag. fant ikke frem der jeg. ikke det jeg skulle ha. ingenting var logisk for meg og så var vi ved kassa til slutt etter milevis med gåing i koridor helvete. vel da vi så kassene å så oppe i kurven at alt vi hadde klart å finne var en pakke med tolv glass fant vi ut at det gadd vi ikke stå i kø for og jeg var sulten så vi gikk ut uten og kjøpe noe annet en en pølse og en soft is. noe som også var skuffende. ja isen er billig den 10 kroner men nå er det ikke manuelt lenger så det var en slik maskin som man bare skulle sette kjeksen oppi og trykke på en knapp og vips så fikk man to spiseskjeer med softis ikke noe serlig å skryte av spør du meg. jeg hadde gledet meg til denne dagen og holdt på og begynne å gråte da jeg kom på at jeg måtte finne doen. ja oder erdet egentlig en litt merkelig historie egentlig. det kom en dame ut fra toalettet og tok tak i armen min og begynte og forklare hva hun hadde gjort på do egentlig og det var ikke bimmelim eller bommelom men noen hadde sølt kaffe på henne og det var vist veldig viktig at jeg forsto at hun bare hadde prøvd og tørke og vaske det bort. jeg endte med at jeg måtte si du jeg må få tisse der inne nå. hun ble faktisk nesten med inn, hvorfor møter egentlig jeg alle disse menneskene, jeg kan jo ikke hjelpe dem med noe. vhvilken farge er den nye bilen da c-millan? vi har fargen stone grey den er litt sånn grønn aktig den å. ja og skoda da naturligvis.
mandy Skrevet 5. september 2006 #28 Skrevet 5. september 2006 He he litt morsom historie.. Har aldri klart å ikke kjøpe noe på ikea men skjønner hva du mener. Ikea kan være noe dritt!! Ganske vanskelig å finne frem der ja. Vært der to ganger etter nyåpninga, så begynner å få en viss ide om hvor ting er men...
C-millan ) Skrevet 5. september 2006 #29 Skrevet 5. september 2006 Er sliten jeg... Sover ikke om natta, skal til jm imårra få akupunktur... Jeg skulle hatt d i helga, men da var d så mange som var i fødsel...! Vi får bilen til fredag, er spent på om babyen har tenkt å vente... Bilen er koksgrå:-) Godt å være i perm mandy? Håper d er bra med dere andre,klem:-)
mandy Skrevet 5. september 2006 #30 Skrevet 5. september 2006 Sover heller ikke så bra på natta. Men derimot etter mann og barn har dratt på jobb og barnehage; DA sover jeg. Legger meg som regel etter de har gått ut døra og leser, så sovner jeg og våkner ikke før i elleve tiden. Luksusliv? Perm er deilig ja. Men som regel nok av planer.
mandy Skrevet 6. september 2006 #31 Skrevet 6. september 2006 Vet dere hva?? C-millan er blitt mamma!! Fikk melding i dag om at hun har fått en gutt. Alt var bra etter en fødsel på 20 minutter(!!!!) Er det mulig... Litt misunnlig nå ja.. Sa hun følte seg veldig slapp i går, fordi jeg foreslo en kaffe i morra. Da var vel ting litt i gang tenker jeg. Gøy?
mandy Skrevet 6. september 2006 #32 Skrevet 6. september 2006 Starter en ny side for oss jeg, under Ringerike 6/8.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå