Gå til innhold

Ringerike (31/8)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei ville bare takke for koslig treff, selv om vi bare ble tre da.ja å alle vepsene. hihi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Var synd jeg ikke fikk blitt med :o( Hadde virkelig lyst til det.

Nå ligger omsider høne pøne og sover på rommet til mamman og pappan sin. Alt gikk heldigvis kjempe bra i dag og hun har vært super flink. Det er visst værst rundt den 3. og 4. dagen etter operasjonen, så jeg har vel litt og se frem til, men heldigvis blir jo det i helga og da er jo gubben hjemme.

Om vi ikke får til noe nytt treff før det har blitt født noen bebbiser, går det vel evt ann og ta de med seg på treff? Er jo så nyskjerrig og jeg da på dissa små knøtta :o)

Skrevet

Håper dere hadde det hyggelig. Hadde ikke sjangs jeg , tiden gikk jo så fort. 18 stk i bursdag, phuu..utslitt jeg. Dere får ha god helg;)

Lykke til videre ajas , med barna. Nå får de jo spise så mye is de vil:)

Skrevet

18 i bursdag høres nok ut ja..Ikke rart man blir litt sliten av sånt.. Jo takk til sjiga og Cmillan for koselig treff! Vært ute og spist med ti jenter fra sykehuset jeg da.. Utrolig til skravling og masse mat. Kommer vel til å gulpe hele natten.. Veldig koselig da=)

Fint det går bra med lillejenta da ajas. Lykke til dagene som kommer!

God natt alle sammen, må legge meg og lade opp til siste arbeidsdag..

Skrevet

Takk for treffet:-) Så bra at d går bra med dattra di ajas!

D hørtes litt slitsomt ut med 18 i budsdag....

Lykke til med siste arbeidsdag imårra mandy, d blir godt å kunne slappe av...

Klem

Skrevet

ja 18 i bursdag er ikke bare bare, hadde et slikt barneselskap i helgen etterfulgt av familieselskapet og jeg vil beskrive meg selv som kake etterpå. jeg var så sliten.

men det er deilig når det er overstått og det har vært vellykket. må si jeg faktisk var lettet over at 7 årsbursdagen var mye lettere og roligere enn 6 års bursdagen. barna klarte seg mye mere selv og de planene vi hadde om leker og sånt ble det ikke tid til for de ordna sjøl.

det er fint at det går bra med tulla di ajas. tenkte på det i gr at du tidligere i sommer var litt bekymret for å føde i september midt oppe i at begge barna dine skulle oppereres. nå er i hvertfall en overstått og om en ukes tid har hun det helt fint igjen. satser på at ikke frøkna i magen din kommer før etter at gutten din er ferdig å.

når det gjelder treff med babyer så snakket vi litt om det igår for jeg har jo ikke termin før i slutten av november og er kjempe nyskjerrig på disse babyene jeg å. dessuten håper jeg på at vi kan forsøke å opprettholde kontakt også etter at alle nurkene er født. og da må de bli med på treff. men man må jo vente til de nybakte mødrene orket et treff etter fødselen og da skjer det mye på en gang kansje.

jaja. da er jeg offisielt en av dere, jeg har endelig fått lov å flytte inn hit på 3 trim, og hører nå til her, ingen sniking i dørene lenger. hihi.

Skrevet

Babyshop åpner i Hønefoss 21.sept spurte en som drev der idag...

Så bra at du har kommet så langt at du hører til på 3.trimester sjiga!

Håper d er bra med dere andre...

God helg:-)

Skrevet

ÅÅÅÅÅ, fy søren! Åpner det ikke før? Det er jo så lenge til! Jeg gleder meg sånn til at det skal åpne :o)

Nå har jeg 40 dager igjen til termin, så jeg er vel egentlig høygravid jeg nå jeg da :o) Begynner kanskje omsider og se et lite lys i enden av tunnelen :o)

Ellers så gleder jeg meg til jeg skal til legen på mandag, faktisk fått time hos fastlegen og ikke hun vikar dama. Det er så godt og høre hjertelyden, tror det er en av de hyggeligste lyden jeg vet om :o)

Skrevet

Hei jenter-

Så at du hadde ringt igår Sjiga, lurte sikkert på om jeg kom el ikke....

Vel det var en stooor krangel her igår!! Svigermor som skulle skylde som vanlig på sønnen fordi han og storesøstra her ikke har noe særlig kontakt pga HAM...hele daagen gikk sånn...lite ikke gøy for meg som allerede var sliten av besøk i en mnd og tilstanden min (BL, hele kroppen er slapp og sliten, og har nå begynt å miste følelsen i fingre...har spente muskler i armene o.l.)

Hun var litt under det å være nøytral til å begynne med (tok for det meste datteras side)...så ba hun dattera komme over, og da var det bare mor og datter som pratet og vi fikk nesten ikke sagt noe!!! Saken er det at hun ikke vil ha kontakt med oss (GUD vet hva grunnen er)...men hun hilser ikke på oss, kommer aldri til oss, barna hennes er driiit frekke--en gang ifjor sa mannen min til eldste niese om å tenke over saker og ting før hun sier noe, og det ble katastrofalt!!! De respekterer altså ikke sin onkel, og for så vidt andre voksne heller....osv osv...Vi i den andre enden har alltid besøkt dem, hilst på alle uansett hvor vi møtte dem o.l., alltid kjøpt ganske så dyre gaver til bursdager, jul o.l. til hver enkelt av de (2 voksne, 4 barn)..Dette er det vi får igjen!!! For å gjøre alt verre er søstra en heeeelt annen person foran moren enn når moren ikke er her (bor i USA)....For hun mente at vi aldri ville ha kontakt med henne og er ordentlige drittsekker mot hennes familie, og mine foreldre ble innblandet og mine søsken var ditten og datten og masse blah blah blah...for å gjøre gårdsdagens drama kort så endte det med at moren ville at begge familier skulle ha kontakt uansett hva---og alt skulle ende her...kl. var da 1 på natta!!! Jeg og mannen min pratet ikke om det på natta, begge var sååå slitne...og nå venter jeg ham tilbake fra jobb snart...vet ihvertfall en ting at han ikke vil ha noe kontakt med den familien for slik har det vært frem og tilbake i 6-7 år snart!!! Jeg har hatt konstant hodepine siden igår, sov nesten ikke om natta og ikke noe på dagen...legger meg nok tidlig idag....Svigermor reiste tilbake idag....

Håper dere andre har det bra og har hatt det bra igår også:) Klem

Skrevet

Hmm lite aktivitet her i helgen...

:))

Skrevet

Uff da, d hørtes slitsomt ut og utrivelig....!

Håper du får en fin helg 04.oktober!

Klem

Skrevet

Stakkar deg 4.oktober! Utrolig koselig måte å avslutte et månedslangt besøk hos dere på da? Høres kjempeslitsomt ut!! Nå kan dere i alle fall kose dere alene fremover.

Skrevet

Uff, familie krangel er så ukoselig! Det blir liksom enda værre så lenge en er gravid og.

I dag har jeg skrevet liste på hva jeg skal ha med på sykehuset og funnet frem trillekofferten som jeg skal pakke i.

Hva skal dere andre pakke i???

Har ikke funnet den perfekte hente habitten til frøkna enda, det er liksom så vanskelig. Finner ikke noe i noen butikk som det lyser hentesett av liksom :o)

Dere andre da, har dere funnet det perfekte hentesettet?

Skrevet

Jeg har brukt de samme klærne til begge jentene mine, er i str 56 så har jo ikke akkurat slitt de ut. Kommer til å bruke det denne gangen også, synes det er hyggelig å bruke det samme. Det er hvitt, sparkebukse og jakke med tre knapper og med et lite bilde av en søt bamse på høyre bryst, som ble kjøpt på H&M for 7 år siden;)

Jeg husker at jeg burde ha tatt med amme innlegg...det hadde jeg ikke med sist, og fikk ikke noe på avdelingen..så alt var kliss vått til enhver tid.

Vi bor så nærme, så det er jo bare å hente diverse ting og tang. Men skal iallefall ha kamera, en god bukse , mobilen og toalettsaker med.

Fortsatt god helg!

Skrevet

Vi bor ikke lenger unna enn 10-12min selv heller, men syns det er greit og ha med det jeg trenger. Gubben er et virrehue uten like :o)

Venter du også 3.mann ballong? Når hadde du termin igjen?

Kjøpte hentesett til både 1. og 2. mann på H&M, men syns de har så dårlig utvalg nå. Har faktisk klærne som jeg selv hadde på meg da jeg skulle hjem da jeg var født. Mest trolig blir det nok de jeg velger. De er like fine enda :o) En babyrosa sparkebukse og en hvit trøye med rosa blondekant :o)

Jeg skal ha med meg ull ammeinnlegg, er en STOR tilhenger av det, men må selvfølgelig ha papirinnlegg utenpå der igjen.....

Skrevet

Ja dette er tredje barnet , vet ikke hvilket kjønn det blir...spennende!!! Tror alle sier det blir en gutt, jeg aner ikke, har tatt feil alle gangene så det blir vel det motsatte av det jeg tror..

Jeg er ogå tilhenger av ull innlegg, noe annet blir jo kliss vått med en gang, så det koster jo en formue å bruke. Må kjøpe det og noen gulpekluter , da de forrige endte opp som vaske filler:) Venter med å handle klær tror jeg, har en del til den første mnden , og nå på høsten går det en del penger til de to andre som har vokst voldsomt i sommer ( 3 i desember og nettopp 7 år) . Blir det jente er det jo ikke noe problem og blir det gutt...ja da må det handles, og så har jeg ei venninde med tvilling gutter og en liten ny guttetass, så der er det mye arvegods..Har kjøpt splitter ny vogn da, det er faktisk første gang jeg har gjort. Blir moro å se når Baby shop åpner, om de har noen gode tilbud til oss.

Terminen er 6.nov ...jeg er stor som et uvær og får høre det hver dag...

Rart, har blitt veldig våken for tiden..

Skrevet

Har bare kjøpt inn noen små ting av klær, for jeg har jo det meste fra før jeg og.

Syns det er veldig kjekt og arve klær, gjorde det da jeg fikk andremann. Hadde da ei jente fra før, så det var jo begrenset hva han kunne bruke :o)

Har brukt vogn denne gangen og jeg. Hadde veldig lyst på ny, men det ble litt dyrt når man har to på 3 og 2 år fra før som vokser som noen gale. Men det ble en ny brukt en, da vi akkurat hadde solgt den vi hadde når jeg ble gravid.

Gleder meg masse til baby shop åpner, håper de har noen supre tilbud :o)

Trodde ikke magen min kunne synke mer enn hva den hadde gjort til nå jeg, men da tok jeg feil! Nå har jeg virkelig magen nede på knærne! Er faktisk ikke så stor denne gangen som jeg har vært med de andre to, men er mer enn tung nok nå ja :o)

Ha en fortsatt flott regnværs dag :o)

Skrevet

uff da det hørtes ikke koselig ut. jeg ringte deg fordi jeg selv rakk og komme og tenkte at hvis ikke du fant fontenen så kunne jeg hjelpe. men skjønte at du ikke kom da.

har nettopp kommet hjem etter en helg med vedkløyving og stabling på henger, må ha nok ved til vinteren så da må vi jobbe med det fremmover, vi er ganske seint ute i år, men det er bare kløyving av trær som har falt fra før, så det er tørt heldigvis.

må vi vente til 21 september æsj det er jo en hel evighet til. jaja må man vente så må man, jeg har lenge igjenn enda jeg så jeg har god tid.

Skrevet

Må si du er sprek! 2 og 3 år;) det er godt jobbet sier nå jeg, har du de i barnehagen eller er de hjemme med deg?

Mine har reist på hytta en tur i dag og jeg går rundt og gjør ingenting. Veldig deilig:)

Skrevet

De er bare i barnepark 4 dager i uka. Regner med at det blir liv i heimen når minste frøkna er på plass, men jeg har masser av hjelp om jeg bare ikke er så sta og skal klare meg selv :o) Er selv "bare" 24 år, så jeg har jo greit med energi heldigvis. Er jo bare barnet selv :o)

Det var ikke planlagt og få tredjemann så kjapt, ble gravid på minipiller. Men når det først er der og vi har tenkt på tre barn, så er hun hjertelig velkommen. Håper og regner med at barna vil få mye glede av hverandre. Jeg gleder meg helt utrolig :o)

Skrevet

OFF!!!! Det der ved styret altså! Det er noe herk spør du meg :o)

Han der fyrsaken min drar til Grimstad for og hente ved om fjorten dager. Vi har heldigvis masser av ved, men det er jo selvf. et stykke unna, men da får han skrudd på varmen ihuset for vinteren også :o)

Æsj også! Nå begynte jeg og tenke på vintern og.....

Skrevet

Vi mistet oldefar her i april ( generasjonsbolig) han var ved -mesteren, så nå er det også opp til oss...har litt å drive med da vi står midt i omrokkering i huset. Har ikke begynt med veden enda og jeg har ikke tenkt å kaste meg over det akkurat.

24 år, tre barn i tripp trapp tresko - jeg er imponert! Så var det sagt...:)

hvordan er formen deres? Jeg er sikkelig lei jeg...

Skrevet

SUKK!!! Var hos den virkelige fastlegen min i dag, det var jo så vidt han hadde tid til og høre på meg jo! Ikke målte han sf målet heller :o(

Da får jeg helt panikk med en gang og tror frøkna har blitt kjempe stor. Var så vidt han hørte på hjertelyden, ble skuffet jeg. Hadde jo gledet meg til og komme til fastlegen min (1.gang dette sv.skapet) også ble det så teit!

Jeg og er utrolig lei! Det gikk ikke så tregt med de andre to. Er så utrolig utålmodig den her gangen altså! Ikke er formen noe og skryte av heller, men men, det går vel over den her gangen og. Eller hva? :o)

Skrevet

Synes tiden går relativt raskt men det er hele tiden den lange veien frem, synes det er så lenge til termin.Hjalp og runde 30 uker synes jeg..

Vondt overalt, tjukk og feit og tung, magen kommer en meter før meg:)

lurer på om det er noen som ligger på føden jeg, synes det ble så stille her- men de fleste skal vel ha i oktober.Bare jeg som kjeder meg selv med disse sidene hver dag..?

Fastlegen er jo alltid travel, har du vært hos jordmor? Jeg skal på min første time neste uke, fastlegen min overtalte meg da hun hadde dårlig samvittighet for dårlig tid.Jeg har ikke vært så ivrig denne gangen, tredje gang så det er vel derfor.Men det skal bli hyggelig da, moro nå som jeg har kommet et stykke slik at hun kan følge med på slutten .

Jippi vi får solgt bilen i dag, la den ut på nettet i går og bare noen sekunder etterpå ringte det en fyr- hurra! da har vi råd til nytt kjøkken - løp og kjøp;)

Skrevet

D er kjedelig når legen ikke tar seg tid...

Jeg har vært veldig fornøyd med lege og jm:-)

Så bra at dere fikk solgt bilen ballong!

Vi får den nye bilen våres til fredag, jeg har termin da...

Håper d er bra med dere andre, klem:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...