Gå til innhold

treffes i drammen?

xxxo

Anbefalte innlegg

Skrevet

med evt kjærester kanskje?

synes det hadde vært koselig å møtt andre unge jenter eller par som venter barn. de på barselgruppa på helsestasjon var litt eldre enn meg og har ikke så mye til felles..

jeg er 20, kjæresten er 25, vi har en datter på snart 1 år også venter vi nr 2 i januar.

håper noen melder seg på. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor blir du ikke med på de treffene som arrangeres? Vi var på treff i går og det er et til kommende onsdag...

Alderen er veldig spredt, fra 18 og oppover...

Skrevet

kunne ikke på onsdag, og kl 19 blir litt sent for meg. har en datter på 1 år som skal i seng og..

også synes jeg det hadde vært koselig med et treff der kjærestene, til de som har det, kan være med..

Skrevet

Jeg er 19, kjærsten min er 25, kanskje vi kunne møttes? har ingen barn fra før av da, men har en på vei, 13 uker på vei! Var mye på bim før da jeg var gravid, men tok abort, og husker godt deg som skulle ha din første da:) Når northernligth og mairapus osv var de med mest innlegg her!

Du kan jo legge meg til på msn da? [email protected]

Skrevet

hei jeg er kanskje for gammel her inne jeg da...Jeg blir 30 neste mnd gubben blir 27 i feb..Jeg har to frafør 7,5 år og 6 år..Vi venter vårt første er 8+5 i dag

Skrevet

hei du

vi vil gjerne være med... jeg er 20 og mannen er 25... vi venter vårt første og har termin 1 januar

klem

Skrevet

flott at flere er intressert! :)

miss_knl: hihi, termin på samme dag som meg. :)

Skrevet

Silje, DiB treff ligger på DiB sidene:) Er på dagtid, ta med den lille du har fra før da vel:) Hadde vært kjempehyggelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...